Harrie, nee, nog niet gaan kijken, maar ik zit ook nog met een 147 die via via ingeruild zou moeten worden.
Ga zeker nog even bij JP langs, waarschijnlijk komende week, maar ik had mijn hoop meer gezet op een import-Cosworth; even kijken of dat gaat lukken (donderdag gemaild, nog geen reactie terug, duurt lang

).
Prachtig filmpje Robin! Had de link ergens gevonden, maar daar was het filmpje al verwijderd; stond bij dat het over een 800pk WRC zou gaan?
Dat chippen van die diesels begint tegenwoordig wel heel serieus te worden dan.
Edit:
Er zal trouwens best weinig verschil tussen een Sierra en een Cosworth zitten en qua gewicht ontlopen ze elkaar niet veel (kan nergens een opgave van de 4x4 Sierra vinden, maar de 2WD Sierra is zelfs nog wat lichter dan de AWD Escort), maar die Escort is wel 25cm korter.
Vind ik over het algemeen fijner rijden en zeker als het verder vrijwel dezelfde auto's zijn.
Offtopic want het heeft niks met echte auto's te maken, maar ik zit nu weer wat Colin McRae rally te doen af en toe en het verschil tussen zo'n Focus of 206 en EVO of Impreza is echt enorm vind ik. Qua tijden zit er bijna niks in, maar die kleinere auto's denk je de bocht op terwijl die grotere een constant gevecht is: het verschil tussen een Riva en de stoomboot van Sinterklaas zeg maar.

Kan niet wachten op die nieuwe Impreza hatch en de EVO X nu!
