Knot schreef:Netjes warmrijden een paar honderd kilometer en dan flink wakkerschudden dat blokkie

Knot schreef:Netjes warmrijden een paar honderd kilometer en dan flink wakkerschudden dat blokkie
Als ik wat tegen kom laat ik het hier wel wetenRoy schreef:Steven, zoek er eens nog zo eenHad mooi gestaan naast mijn golfje
Zo op de foto lijkt ie daar nog iets te mooi voor. Ik bedoel, zo vaak zie je ze niet zonder allerlei 'verfraaiingen'.Steven Nauta schreef:Weet niet of de vraag al gesteld was, maar wordt het een tracktool?
Toch heel veel auto voor het geld.. niet mijn ding, maar als je zo'n ding op de stoep hebt staan, dan staat er ook wat.Arthur schreef:Weer eens wat anders: http://www.usedcarscentre.nl/web/site/d ... n=84-PS-NB" onclick="window.open(this.href);return false;
zorgt overigens OOK voor gespreksstofSnipe schreef:Beter dan die Verso die jij op het oog had in elk geval
ruilen tegen een patrolFabian schreef:Die Cayenne wil ik wel graag kwijt hoor...ding staat al effe en komt echt heen HOND voor kijken...dussss sla je slag en bel me!
Nee, lekker origineel laten.Tristan schreef:Gefeliciteerd Dutch! Uniek exemplaar, nu nog even M-bumper pakket erop en 17':
[
Precies, even Vlasblom bellenKnot schreef:Setje styling 39 kan geen kwaad toch??
Kennelijk vindt 'men' hem te duur..... Ziet er zo op de foto wel netjes uit, dat dan weer wel.Fabian schreef:Die Cayenne wil ik wel graag kwijt hoor...ding staat al effe en komt echt heen HOND voor kijken...dussss sla je slag en bel me!
In de zin van 'de eerste keer kijken en meteen toeslaan'? Ja, inderdaad, zo doe je dat.Arthur schreef:Mooi Dutch, zo doe je dat
Gebruikers op dit forum: RobinM en 2 gasten