Arthur schreef:Mooi Dutch, zo doe je dat

In de zin van 'de eerste keer kijken en meteen toeslaan'? Ja, inderdaad, zo doe je dat.
Nee, het wordt geen dedicated tracktool - vandaar dat ik 'm ook al de witte poetsbeier noemde...

Ik ga 'm dus niet helemaal strippen, zoals Steven ermee van plan was. Ik sluit overigens niet uit dat ik de stoelen op een gegeven moment tijdelijk opzij zet voor een Sparco'tje voor af en toe eens een circuit- of driftdag, maar komt tijd, komt raad. Voorlopig wordt het echt mijn weekend- en avondauto, want ik ga de Fietstas waarschijnlijk puur zakelijk rijden.
Over de bumpers: dezelfde discussie begon bij de buren ook al meteen! Kijk, normaal gesproken ben ik niet vies van een bodykitje (zie de Fietstas) en is helemaal wit inderdaad heel erg mooi - juist bij wit. Maar aan de andere kant is een helemaal originele E36 Coupé zo uniek dat hij juist daardoor meer opvalt. Dus ik laat 'm zo, in ieder geval voor-heel-lang-lopig. Doet de waarde ook goed als ik ooit naar iets snellers zou willen kijken. Ook daarom wil ik 'm verder origineel houden.
Alleen voor de wielen wil ik nog wel even kijken. Ik denk wel dat er iets van 17" ofzo komt (wel OEM uit die tijd) om de ballonbanden van nu te vervangen. En misschien nog een leren driespaaksstuur, want als je toch een leren interieur hebt...
Maar eerst even de spinnenwebben en mottenballen eruit blazen.