Mooi gesproken Niels.
Heb beide BMW boekjes verslonden, en ben klaar voor een verhoor erover, heb de hele materie bestudeerd
Oke, mijn visie...
Ik vind de 3-serie coupe mooi. Maar hij is wel erg zwoel geworden.
Ik mis de stoerheid van het vorige model. Dit lijkt op een sjieke auto voor oudere mannen met van die opgetutte dames naast zich met gouden kettingen. (vandaar ook die grote ramen, zodat iedereen hun goed kan zien)
Hij is te gestyleerd. Tis meer een modepop dan een sportwagen.
Sterker nog, ik zou hem bijna gaan zien als een soort CLS van mercedes. Een sjieke coupe-achtige auto.
Ik ben ervan overtuigd dat de M3 versie een stuk agressiever zal uitzien en dit gevoel weg zal nemen.
Maar ik voel me nog iets te jong om in de 3-serie coupe rond te rijden. Ik ben ervan overtuigd dat het grootste pecentage van de rijders op middelbare leeftijd zijn.
Dit werd nog eens benadrukt in de showroom, waar ik me een weg moest banen tussen de gebruinde mannen op middelbare leeftijd met naast hun de geface-lifte en gepoederde blonde dolly parton's die driee uur lang in de wind stonken naar een of ander sterke parfum.
Overigens zag ik zonder flauw te zijn ook 2 bredere marokanen met gouden kettingen om, die met een verkoper net terug kwamen van een proefrit.
Er stonden 2 nieuwe BMW M6 bij deze dealer, een in de showroom, voor maar liefst 179K en de andere was een demo en stond buiten.
En ik telde zeggen en spreken 9 verkopers die allen druk bezig waren.
Het blijft een apparte gewaarwording zo een BMW garage. Appart publiek. Ik ruik de parfum nog steeds, en ik zie de dolly parton's nog steeds staan met hun glas champagne.
Zijn dit de rijdersauto's vraag ik me af....
Ja dat zijn ze zeker.
Maar zie ik mezelf in deze garage als klant. Nee, ik denk dat ik daarvoor te simpel ben, ik heb geen titel, ik loop niet met pakken geld op zak, ik vertoef niet iedere week in de skybox van de voetbalclub, en ik heb geen vrouw/vriendin die de hele dag in de beautysalon rond hangt.
Geef mij maar ingetogen klasse...... (met alle respect voor de BMW rijders op dit forum)
i stick with Audi...
De Audi 2,0 TFSI is sneller zuiniger lichter, en zet zo een 325i in zijn hemdje.
335i is te duur. Dan liever de Cayman.
Nee ik blijf bij Audi..
Niet alleen met de TT maar ook met oog op de toekomst.
Straks kan ik met een BMW weer aankloppen bij een Audi dealer, omdat mijn hart toch bij dat merk ligt.
Ik zou zo een A4 kunnen samenstellen die me kon bekoren.
En ik weet zeker als ik de "coupe-fase" voorbij ben dat ik bij Audi wederom de auto vind die me kan bekoren.
[IMG:150:123]http://img131.imageshack.us/img131/1731 ... qt2.th.jpg[/img]
[IMG:150:124]http://img131.imageshack.us/img131/9424 ... wq3.th.jpg[/img]