BMW E92 325iA High Executive (lager bij de grond...)
- Jelmer850i
Re: Geen 130i M-Sport maar E92 325iA High Executive gekocht...
een erg mooie wagen! 8)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Gefeliciteerd Joop.
Mooie keuze. Straks die andere wielen er onder en i.c.m. de kleur heb je dan gewoon een heerlijke auto. Lekkere 2,5 en dus genoeg power.
Mooie keuze. Straks die andere wielen er onder en i.c.m. de kleur heb je dan gewoon een heerlijke auto. Lekkere 2,5 en dus genoeg power.
-
Ziet er netjes uit Joop,
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee
- Topfuel
Prachtig! Veel plezier ermee...
p.s. vanaf welk bouwjaar zijn de 325i's nou 3 liters?
p.s. vanaf welk bouwjaar zijn de 325i's nou 3 liters?
- Joop
...was het zo overduidelijk gepost op dit forum?romo schreef:...
Eerlijk gezegd verbaast me je keuze niet ( ik zie je ook niet snel wat anders rijden)
....

Kan zijn, maar wanneer is laatst? De laatste keer was eind september (nieuwbouwwijk Westwijk Zuidwest); even een bouwbezoekje op een zonnige zaterdagmiddag.steve smith schreef:Kan het zijn dat ik jouw e46 laatst in Amstelveen zag rijden? Kenteken is blijven hangen omdat de pers-CSL van destijds waar Alfons nu mee rijdt ook een -NF-JV is.....
- Joop
@TopFuel: officieel zijn de 3.0L 325i's vanaf september 2007 geleverd; waarschijnlijk dat er een paar voor die datum al op kenteken gezet zijn.
@Mark: 2,5L is eigenlijk ook zat; er zullen wellicht best momenten zijn, dat ik weer net iets meer had willen hebben; maar dat is verschrikkelijke aan vermogen: het went veel te snel. Zou ik een M3 gekocht hebben, dan ben je daar ook snel aan gewend en wil je ook op een gegeven moment meer. De ritjes in een M spaar ik wel op; geniet ik er des te meer van...
Moet nog wel even kijken wanneer die andere 18" wielen eronder gaan, of ik de auto nog een tandje (15-20mm) lager moet laten zetten; oogt voor nog wat aan de hoge kant; maar dat is voor latere zorg.
@Mark: 2,5L is eigenlijk ook zat; er zullen wellicht best momenten zijn, dat ik weer net iets meer had willen hebben; maar dat is verschrikkelijke aan vermogen: het went veel te snel. Zou ik een M3 gekocht hebben, dan ben je daar ook snel aan gewend en wil je ook op een gegeven moment meer. De ritjes in een M spaar ik wel op; geniet ik er des te meer van...
Moet nog wel even kijken wanneer die andere 18" wielen eronder gaan, of ik de auto nog een tandje (15-20mm) lager moet laten zetten; oogt voor nog wat aan de hoge kant; maar dat is voor latere zorg.
- SvB
Joop,
Gefeliciteerd
Goede keuze, schitterend hok zo'n coupe, net even weer mooier als de E46.
De wielen die er nu op zitten zijn ook mooi, net even wat te klein maar zeker goed.
Die 318D van mij heb ik nu staan op 16inch style 156, ziet er niet uit
Ik kom je wellicht eens tegen hier in E.E.O.
Even heel wat anders, die Avatar van je, heb je ook nog een 2002 Turbo en ook een witte met een YA nr??
Zo ja, wat een geweldig hok is dat, ik ben je dan weleeens voorbij gereden op de A12.
Grtz,
S.
Gefeliciteerd

Goede keuze, schitterend hok zo'n coupe, net even weer mooier als de E46.
De wielen die er nu op zitten zijn ook mooi, net even wat te klein maar zeker goed.
Die 318D van mij heb ik nu staan op 16inch style 156, ziet er niet uit

Ik kom je wellicht eens tegen hier in E.E.O.
Even heel wat anders, die Avatar van je, heb je ook nog een 2002 Turbo en ook een witte met een YA nr??
Zo ja, wat een geweldig hok is dat, ik ben je dan weleeens voorbij gereden op de A12.
Grtz,
S.
- Joop
Heb jammer genoeg hier geen ruimte in de parkeergarage voor een extra hobby auto.
Anders had er waarschijnlijk wel een 2002tii naast gestaan. 2002 Turbo had helemaal mooi geweest, maar die zijn in goede staat tegenwoordig al bijna onbetaalbaar geworden.
Anders had er waarschijnlijk wel een 2002tii naast gestaan. 2002 Turbo had helemaal mooi geweest, maar die zijn in goede staat tegenwoordig al bijna onbetaalbaar geworden.
- RVV
Mischien heb ik er over heengelezen
Maar wat is nu precies het bouwjaar en km stand Joop ?

- Rodney
hoi joop,
wist het natuurlijk al.
maar prachtige bak!
wist het natuurlijk al.
maar prachtige bak!

- Joop
...kan kloppen want die is nog niet langsgekomen...Rico schreef:Mischien heb ik er over heengelezenMaar wat is nu precies het bouwjaar en km stand Joop ?

Auto is van november 2006 en heeft 65k op de teller staan. 'k Zoek meestal de auto's zo uit, dat de kilometers een beetje overeenkomen met het eigen gebruik; die dik 30k per jaar komt goed overeen met wat ik per jaar verrijd.
- RVV
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo af en toe kom je een coupe tegen, gisteren kwam me er ook een tegemoet, mijn eerste gedachte telkens weer; Man, daar komt toch wel wat aan hoor, echt imposant front, en dan nog snel even spiegelen om de achterlichten te zien ( ik moet zeggen, daar kick ik er steeds meer op, als ze aan zijn that is uiteraard
)

- Joop
De E92 coupe begin je wel steeds meer te zien idd, al blijft het mondjesmaat. Afgelopen zondag nog een tijdje achter een Spacegrau E92 gezeten; die achterlichten met de LED-streepjes vind ik zelf helemaal top... Lijkt wel of ze op de coupe/cabrio beter zichtbaar zijn, dan op de sedan/touring. Iig zeker in het donker haal je de coupe zo uit de massa.
- RVV
1 ding is zeker er moet echt 18 inch op een coupe. Geld eigenlijk voor alle dreiers.
- Joop
Gaat ook gebeuren Rico.
Ze liggen al op stapel, moet alleen nog wel even een krik kopen... Wat dat aan gaat lekker krom; wel mooie opkrikpunten onder de auto maken voor een speciale krik, niet de krik standaard bij de auto leveren...; ofwel RunFlat rules.
Ze liggen al op stapel, moet alleen nog wel even een krik kopen... Wat dat aan gaat lekker krom; wel mooie opkrikpunten onder de auto maken voor een speciale krik, niet de krik standaard bij de auto leveren...; ofwel RunFlat rules.

- Rodney
Handig he.. ze hebben alleen gedacht aan het opkrikken op een 2 koloms brug hahaJoop schreef:Gaat ook gebeuren Rico.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Veel plezier vandaag Joop..................................the big day....................................

- frank de jonge
Ik verwacht vandaag nog foto's 

- RVV

-
Gefeliciteerd! Stijlvolle wagen die 3er coupe
En nu maar rap komen met die foto's :banaan:

En nu maar rap komen met die foto's :banaan:
- Erik K.
Fijne wagen Joop, veel plezier ermee!
- Joop
De eerste 250km staan er al weer op; echt plezier kan ik er dit weekend nog niet van hebben, vanwege een ski-weekendje in Ehrwald.
Foto's komen, denk ik volgende week zaterdag/zondag; dan heb ik wel weer even een momentje voor een paar kiekjes.
Ik moet overigens nog wel even wennen aan de afmetingen van de koets, zeker bij mij in de parkeergarage is het net allemaal iets krapper. Daarentegen zijn de spiegels ook een stuk kleiner en vertekenen behoorlijk; wordt nog even wennen dus.
Vanavond nog even een paar stukken over de Veluwe gepakt, kan het niet laten om voor het uitje nog even de auto goed geproefd te hebben. Xenon i.c.m. adaptieve bochtenverlichting is wel relaxed sturen moet ik zeggen. Automaat in manueel, vooral om gevoel van snelheid er in te houden, anders ben ik de weg snel zoek; loopt namelijk erg gemakkelijk naar hoogst illegale snelheden vanwege het veel meer gedempte motorgeluid.
Enige minpunten tot nu toe:
- spiegels voor achteruitrijden op spiegels (zoals ik altijd doe) wat lastig door kleine spiegels
- oliepeilstok: volgens mij hebben ze de onderhouds beurt bij aflevering niet helemaal grondig gedaan, ik moest namelijk een liter motorolie bijvullen.
met als gevolg dat olie peilen toch een drama blijft zonder peilstok. Moet ik nog even doorgeven, want dat kan eigenlijk niet. Verder is aflevering super verlopen.
- positie cruise control; zal vast wennen zijn, maar op het stuur toch de meest logische plek.
Foto's komen, denk ik volgende week zaterdag/zondag; dan heb ik wel weer even een momentje voor een paar kiekjes.
Ik moet overigens nog wel even wennen aan de afmetingen van de koets, zeker bij mij in de parkeergarage is het net allemaal iets krapper. Daarentegen zijn de spiegels ook een stuk kleiner en vertekenen behoorlijk; wordt nog even wennen dus.
Vanavond nog even een paar stukken over de Veluwe gepakt, kan het niet laten om voor het uitje nog even de auto goed geproefd te hebben. Xenon i.c.m. adaptieve bochtenverlichting is wel relaxed sturen moet ik zeggen. Automaat in manueel, vooral om gevoel van snelheid er in te houden, anders ben ik de weg snel zoek; loopt namelijk erg gemakkelijk naar hoogst illegale snelheden vanwege het veel meer gedempte motorgeluid.
Enige minpunten tot nu toe:
- spiegels voor achteruitrijden op spiegels (zoals ik altijd doe) wat lastig door kleine spiegels
- oliepeilstok: volgens mij hebben ze de onderhouds beurt bij aflevering niet helemaal grondig gedaan, ik moest namelijk een liter motorolie bijvullen.

- positie cruise control; zal vast wennen zijn, maar op het stuur toch de meest logische plek.
- Arthur
- Auto: Nr.51
SmoesjesJoop schreef:Foto's komen, denk ik volgende week zaterdag/zondag; dan heb ik wel weer even een momentje voor een paar kiekjes.

- RVV
Vond ik ook maar daar ben ik nu wel op terug gekomen. Eenmaal de kunst met je pink onder de knie en je wilt nooit meer op het stuur. (beetje rare zin