De AW11 is ongeveer 150kg lichter en ook een stukje kleiner en zo voelt dat ook met rijden. De SW20 is gewoon wat groter en lomper. Maar heel erg groot is het verschil niet hoor! Ik vindt het dichter bij elkaar liggen als de verhalen die je her en der op internet leest. De SW20 is wel wat sneller op de rechte lijn. Ik merk wel dat de AW11 die ik nu heb wat langzamer is als de europeesche AW11's die ik eerder gehad heb, scheelt zo'n 10pk.Metchu schreef:wat zijn de grootste verschillen tussen de aw11 en de sw20 Nico? En hoe verhoudt het zich tot je rallye
Ben benieuwd naar je aw11 op cpz weer eens
Het grootste verschil is eigenlijk dat een AW11 verschrikkelijk roest en een SW20 veel minder.

Tja, en de rallye, dat is toch wel de leukste FWD die ik gereden heb, maar zoals als eerder aangehaald, eens een MR2....
Ik zou nog wel een keer op Zandvoort willen rijden met de Rallye!
Maar voordat ik met de AW11 het circuit op ga wil ik wel eerst het blok een beetje getest hebben op de openbare weg.