N!co

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
N!co
Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650

Re: N!co

Bericht door N!co » 04 feb 2009, 16:43

Metchu schreef:wat zijn de grootste verschillen tussen de aw11 en de sw20 Nico? En hoe verhoudt het zich tot je rallye :)

Ben benieuwd naar je aw11 op cpz weer eens :thumbup:
De AW11 is ongeveer 150kg lichter en ook een stukje kleiner en zo voelt dat ook met rijden. De SW20 is gewoon wat groter en lomper. Maar heel erg groot is het verschil niet hoor! Ik vindt het dichter bij elkaar liggen als de verhalen die je her en der op internet leest. De SW20 is wel wat sneller op de rechte lijn. Ik merk wel dat de AW11 die ik nu heb wat langzamer is als de europeesche AW11's die ik eerder gehad heb, scheelt zo'n 10pk.
Het grootste verschil is eigenlijk dat een AW11 verschrikkelijk roest en een SW20 veel minder. :D

Tja, en de rallye, dat is toch wel de leukste FWD die ik gereden heb, maar zoals als eerder aangehaald, eens een MR2....
Ik zou nog wel een keer op Zandvoort willen rijden met de Rallye!
Maar voordat ik met de AW11 het circuit op ga wil ik wel eerst het blok een beetje getest hebben op de openbare weg.

Metchu

Bericht door Metchu » 04 feb 2009, 16:47

rallye op het circuit heb ik gedaan, was wel leuk... maar niet superspannend... Het werd boeiender toen ik met de clio het circuit op ging :mrgreen: Die was veel een veel leuker dan de rallye Ach, dat heb jij live mogen aanschouwen voor je :mrgreen: :mrgreen:

maar een aw11 of sw20 staat nog steeds op mijn lijstje 8)

N!co

Bericht door N!co » 04 feb 2009, 16:51

Ja, dat ga ik niet snel vergeten, die clio door de bocht. :lol:

Maar als je ooit nog een AW11 wilt, ze worden steeds schaarser, niet te lang wachten dan!

ErikS

Bericht door ErikS » 04 feb 2009, 19:10

@ Metchu, hoezo was de clico leuker dan?

Omdat ie minder goed rijd? Ik nie snap! :bag: :mrgreen:

Emiel

Bericht door Emiel » 04 feb 2009, 21:18

N!co, long time no see :)

Heb voor de elise ook terug gekeken naar een AW11 en SW20, direct motor conversie en gaan.

Zou best een AW11 willen nu als daily( heb lease auto dus helaas) maar wat een geweldige auto's.. maarja die roest he.. je vind ze ook niet meer zo goed koop helaas. Beginnen echte klassiekers te worden

De SW20 is wel redelijk verloren denk ik , word compleet verjohny'd

Metchu

Bericht door Metchu » 05 feb 2009, 00:53

Erik Stoffelsen schreef:@ Metchu, hoezo was de clico leuker dan?

Ach, misschien moeilijk uit te leggen, maar misschien lag het ook wel aan mijn agressievere rijstijl met de clio... maar goed... Heb veel meer plezier gehad met de clio op het circuit, maar zegt niets over de rallye op zich ;)

ErikS

Bericht door ErikS » 05 feb 2009, 10:12

Metchu schreef:
Erik Stoffelsen schreef:@ Metchu, hoezo was de clico leuker dan?

Ach, misschien moeilijk uit te leggen, maar misschien lag het ook wel aan mijn agressievere rijstijl met de clio... maar goed... Heb veel meer plezier gehad met de clio op het circuit, maar zegt niets over de rallye op zich ;)

De clico had je om af te trappen, en de rallye was je nog zuinig op bedoel je? :twisted: :mrgreen:

N!co

Bericht door N!co » 05 feb 2009, 12:46

Capo_Miel schreef:N!co, long time no see :)

Heb voor de elise ook terug gekeken naar een AW11 en SW20, direct motor conversie en gaan.

Zou best een AW11 willen nu als daily( heb lease auto dus helaas) maar wat een geweldige auto's.. maarja die roest he.. je vind ze ook niet meer zo goed koop helaas. Beginnen echte klassiekers te worden

De SW20 is wel redelijk verloren denk ik , word compleet verjohny'd
Hee Emiel.

Dat zou inderdaad een mooie combi zijn: Een AW11 als daily en een Elise voor de fun!

Plaats reactie