130i
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Jeroen Watermulder
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:50
- Locatie: Veluwe
-
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
-
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
Nogmaals, ik ga geen overhaastige aankopen doen.
Maar als er iets op mijn pad komt, ben ik wel klaar om toe te slaan.
Ben ik met die M3 beter af dan met een EVO9?
Dat is nu de vraag voor mij.
Ook SMG is een probleem, 2 jaar geleden had ik bij mijn dealer een M3 SMG als het ware mondeling gekocht.
Ging er even een flink eind in rijden, even naar huis enzo, maar toen ging het niet door want ik kon niet wennen aan SMG.
Conclusie: ik weet het nog niet.
En dat is niet erg, even genieten van de situatie: geld in de sok en mooi rond kijken.
Maar als er iets op mijn pad komt, ben ik wel klaar om toe te slaan.
Ben ik met die M3 beter af dan met een EVO9?
Dat is nu de vraag voor mij.
Ook SMG is een probleem, 2 jaar geleden had ik bij mijn dealer een M3 SMG als het ware mondeling gekocht.
Ging er even een flink eind in rijden, even naar huis enzo, maar toen ging het niet door want ik kon niet wennen aan SMG.
Conclusie: ik weet het nog niet.
En dat is niet erg, even genieten van de situatie: geld in de sok en mooi rond kijken.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Ik zou gewoon allebei doen (maar ik spoor dan ook niet
).
Als je 50k in die sok hebt koop je voor 20k de netste E36 M3 3.2 die je kunt vinden en voor 25-30k een EVO 6 RS.
De M3 's winters schorsen, de EVO 's zomers en je hebt het hele jaar door lol, plus dat je veel minder gauw aan een van de twee zult wennen waardoor het weer 'te' gewoontjes wordt.

Als je 50k in die sok hebt koop je voor 20k de netste E36 M3 3.2 die je kunt vinden en voor 25-30k een EVO 6 RS.
De M3 's winters schorsen, de EVO 's zomers en je hebt het hele jaar door lol, plus dat je veel minder gauw aan een van de twee zult wennen waardoor het weer 'te' gewoontjes wordt.
- Bert ///M3
- Berichten: 9414
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Ja ik heb liever een e46 m3 dan een evo 9 das zeker.
Een csl is helemaal lekker. Een z4 m coupe ook super.
Maar dre koopt zo bi zo geen dure auto s meer. Auto s boven de 75k euro is klasse 5 verzekeren. Dus mooi laten staan die dure kneiters. Tenzij 4 jaar of ouder.
Liever een 130i die je makkelijk in de verzekering krijgt en een dre edition van maakt.
Misschien als ik een z4 m coupe makkelijk kon verzekeren met klasse 3 dat ik zo gek was geweest om er een te kopen. Het komt nu niet eens door me gedachten.
Een csl is helemaal lekker. Een z4 m coupe ook super.
Maar dre koopt zo bi zo geen dure auto s meer. Auto s boven de 75k euro is klasse 5 verzekeren. Dus mooi laten staan die dure kneiters. Tenzij 4 jaar of ouder.
Liever een 130i die je makkelijk in de verzekering krijgt en een dre edition van maakt.
Misschien als ik een z4 m coupe makkelijk kon verzekeren met klasse 3 dat ik zo gek was geweest om er een te kopen. Het komt nu niet eens door me gedachten.
-
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
auto s schrijven mega af
ik denk beide hetzelfde ongeveer.
Klasse 5 kost denk ik 30 euro per maand plus 1000 euro aanschaf plus inbouw kosten.
ik verzet me tegen klasse 5 en koop daarom geen dure auto s meer. Als ze hier wat op tegen hebben zal de automobiel branche hier de verzekering branche op aan moeten spreken.
Ik wil die troep niet in mijn auto period. Voordeel is wel dat ik geen grote afschrijvingen meer heb dure auto s.
ik denk beide hetzelfde ongeveer.
Klasse 5 kost denk ik 30 euro per maand plus 1000 euro aanschaf plus inbouw kosten.
ik verzet me tegen klasse 5 en koop daarom geen dure auto s meer. Als ze hier wat op tegen hebben zal de automobiel branche hier de verzekering branche op aan moeten spreken.
Ik wil die troep niet in mijn auto period. Voordeel is wel dat ik geen grote afschrijvingen meer heb dure auto s.

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
-
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
Klasse 5 zit al op die M3, dus die paar tientjes in de maand maakt ook niets meer.
Een 130i zie ik niet zitten, een M3 of EVO is in mijn ogen stukken mooier, en belangrijker die heb IK veel en veel liever. Dan moet je geen 130i kopen. Ook al is het iets geweldigs, jammer.
Maar de EVO die ik nu in mijn kop heb zitten is ook niet mis.
Ik zit te denken aan een nieuwe 9, met Ecutec, uitlaat en brandstofpomp.
Zit je op 370 PK, dan mooi navigatiesysteempje erin, en evt. een paar race stoelen van recaro of sparco.
Ben je zonder inruil ook onder de 50K klaar.
Een 130i zie ik niet zitten, een M3 of EVO is in mijn ogen stukken mooier, en belangrijker die heb IK veel en veel liever. Dan moet je geen 130i kopen. Ook al is het iets geweldigs, jammer.
Maar de EVO die ik nu in mijn kop heb zitten is ook niet mis.
Ik zit te denken aan een nieuwe 9, met Ecutec, uitlaat en brandstofpomp.
Zit je op 370 PK, dan mooi navigatiesysteempje erin, en evt. een paar race stoelen van recaro of sparco.
Ben je zonder inruil ook onder de 50K klaar.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Gus, Peter-Paul en 13 gasten