gvd Twan... das mooi kut. Heb je auto aan het begin nog zien staan. Geweldige machine.
wat dat betreft is vrijrijden inderdaad minder... omdaty er altijd wel een paar met een afgedankte auto waar de olie en koelvloeistig (heb ik ook gezien) gewoon uit loopt rondrijden.
BOS uit was levensgevaarlijk. Ik had FLINK afgeremd (zeg maar bijna stapvoets), omdat er gelukkig gevlagt werd, maar vloog alsnog bijna de bocht uit... het was écht glad.
Trouwens, ik verbaasde met er ook over dat de baan om 11.40 nog steeds natte plekken had. Ben echt zeer rustig begonnen.
DOor de kou bleef de grip beperkt... maar heb daar ook gewoon naar gereden (rustig aan dus)
Tweede sessie lekker doorgereden. Baan was veel droger, banden werden daardoor warmer (en spanning nu op 1.8 i.p.v. 2.2/2.3 op mee te beginnen)
Nog eventjes achter Lida gezeten! totdat we allebei vrij hard ingehaald werden door een 100% standaard straat auto

... was een 355pk Porsche (dan heb ik met mijn 180pk nét nog even te weinig).
geen derde sessie meer gedaan... tegen einde van de tweede sessie begonnen de achterremmen steeds meer herrie te maken... ze zijn echt op nu!!
Auto staat weer goed afgespoten (want ligt nog wel wat pekel op de weg) in de stalling...
nu eerst ff remblokken bestellen
(volgende keer ook nog ff wat Driving-funners opzoeken, maar was erg druk bezsig met de auto en...)