Volkswagen Roadster

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Michel P

Re: Volkswagen Roadster

Bericht door Michel P » 12 jan 2009, 10:57

Wouter, in Nederland is het in het bezit hebben van een diesel waarmee je amper kilometers maakt een dure hobby, dat geld echter niet voor veel andere landen. In Duitsland betaal je bijvoorbeeld even veel wegenbelasting als een benzine auto.

Michel

Kevin20v

Bericht door Kevin20v » 12 jan 2009, 14:22

Ik heb ergens in een nieuwartikel gelezen dat ook de 1.4 TSI geleverd gaat worden in deze roadster, en dat lijkt me dan een erg leuke combinatie met de achterwielaandrijving!
Tevens zou bij de 1.4TSI dan het gewicht omlaag gaan naar 1100kg, tegenover de 1200kg van de 2.0l TDI....

Doe mij die benzine maar, als het de 1.4TSI met compressor en turbo is, kun je ze laten chippen naar 210pk :hmmm:

Macboy

Bericht door Macboy » 23 jan 2009, 11:19

Geweldig van VW !!!!!!!!

:clap:
Michel P schreef:Wouter, in Nederland is het in het bezit hebben van een diesel waarmee je amper kilometers maakt een dure hobby, dat geld echter niet voor veel andere landen. In Duitsland betaal je bijvoorbeeld even veel wegenbelasting als een benzine auto.
Je vergeet ook nog te zeggen dat de aanschafprijzen van benzine/diesel op exact gelijk niveau liggen, terwijl in NL diesel meestal 20-25% duurder is.

Plaats reactie