lekker he, geeft je echt een racy gevoel zoHans GP schreef:Wat loopt dat ding mooi door zijn toerenIs trouwens een Exige S1
had ook wel eens gehoord dat ze een motor uit de Honda S2000 namen standaard 240pk en dan wat fine tunen tot zo'n 270 NA pk, maar das een dure grap...wel leuk NA....alhoewel je in een S1 Exige denk ik wel pijn in je kop krijgt als je veel rijd...en ik zou niet met oordoppen gaan rijdenHans GP schreef:Nee joh, die dingen moeten toeren maken.. geen turbo motor nemen..
Hans GP schreef:Dan neem je een 340R
Kan je lekker genieten van de fluitende vogeltjes om je heen, lekker rustgevend..
Ik moet men slechte rijeigenschappen compenseren met iets Allenallen schreef:Hans, is het je nu nog niet opgevallen dat René maar naar 1 ding kijkt. Een standaard wagen voldoet derhalve niet in zijn geval. :idea:
Kan heel goedkoopGTRene schreef:Ik moet men slechte rijeigenschappen compenseren met iets Allenallen schreef:Hans, is het je nu nog niet opgevallen dat René maar naar 1 ding kijkt. Een standaard wagen voldoet derhalve niet in zijn geval. :idea:
lol, de oude...zegt je vriendin, ben je blij mij te zien...of is dat een rolletje king/drop in je broekMichel P schreef: Kan heel goedkoop![]()
Kijk maar eens op Komotec daar hebben ze inderdaad die water/lucht gekoelde apparaten en stage's aan tuning.atomchris schreef:Je bedoeld dan echt dat je een andere SC erop wil hebben???
Je kan em ook van lucht->water gekoeld maken(is de roofscoop ook niet meer van belang)
Ecu naar de fabriek sturen,luftfilter,stage 2 uitlaat en GAAAN!![]()
Verder snap ik het pk verhaal wel.....wij willen toch ook wel wat meer,gewoon omdat het kan!verder geen belangrijke reden,gewoon omdat het kan en leuk is!![]()
Laatst was ik op CPZ en een kennis van me ging een rondje mee met v/d kooij en zijn race exige....die reed ff op zijn gemak,met iemand naast hem en op slicks,in de nattesneeuw/regen,een 1:59![]()
Let wel ZONDER SC![]()
Dat ga ik zowiezo niet halen,mijn leven is me nog wel wat waard......
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 4 gasten