+1Individual schreef:Sorry, maar ik vind dit niet meer dan gewoon wat kiekjes.
+1Luuk schreef:en zo'n schuine foto's als die van die Q7 is vanaf nu verboden! Ik krijg 't zo nog aan m'n nek...
+1Individual schreef:Sorry, maar ik vind dit niet meer dan gewoon wat kiekjes.
+1Luuk schreef:en zo'n schuine foto's als die van die Q7 is vanaf nu verboden! Ik krijg 't zo nog aan m'n nek...
Simple brilliance Luuk! Niet te verzadigd met kleur en toch nog 'warm' genoeg.Luuk schreef: http://wwwautogetest.nl/images/content/ ... 10_big.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
8) Mooi locatie en frisse-look Adje.Adje ///M3 schreef:Afgelopen vrijdag deze heer op de foto mogen zetten:
-Serie foto's
Inderdaad, vind het zelf ook niet al te chique, maarja ik had niet al te veel tijd + nette kleding aan.Mtechnik schreef:8) Mooi locatie en frisse-look Adje.Adje ///M3 schreef:Afgelopen vrijdag deze heer op de foto mogen zetten:
-Serie foto's
Alleen dat beetje vieze sneew bij het dorpel vind ik wat storend op een anders mooi gedetailde Phantom.
No worries.Adje ///M3 schreef:Inderdaad, vind het zelf ook niet al te chique, maarja ik had niet al te veel tijd + nette kleding aan.Mtechnik schreef:8) Mooi locatie en frisse-look Adje.Adje ///M3 schreef:Afgelopen vrijdag deze heer op de foto mogen zetten:
-Serie foto's
Alleen dat beetje vieze sneew bij het dorpel vind ik wat storend op een anders mooi gedetailde Phantom.
allen schreef:Zeker bij zo'n wagen had ik het juist gewaardeerd als hij even een paar donuts had gedraaid, zodat de wagen lekker onder de pekel etc. zou zitten. 8)
Ik vind het helemaal niet slecht Joy.!Joy Jolliffe schreef:Beetje twijfel foto. Het onderwerp is een beetje onduidelijk![]()
Haha, ja klopt. Is een beetje apart uigepakt.Martijn Koevoets schreef:Oh, en in dat filmpje: "cruisecontrol op 140" en vervolgens zie je hem een doodlopend dijkweggetje inrijden.
Niet lullig bedoeld, maar ik heb nog niet één echt mooie foto van je gezien. Als ik in mijn auto rijd en lukraak op 't knopje van mijn camera druk, dan krijg ik boeiender foto's dan dit.... Het is gewoon een auto in een rijtje geparkeerde auto's. Fotografisch gezien, is er niets boeiends aan. Al was 't een prototype... Wel zie ik op die foto die je hier laat zien een mooi detail. De flank van de auto heeft prachtige reflecties. Zoom daar eens op in, loop er naartoe of snijd de foto uit, zodat je daar iets mee kunt gaan doen. Dat is mijn tip, ik hoop dat je dat ook inziet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten