girls dig gay men.... as a girlfriend

Tenminste iemand die wel geinteresseerd is in shopping en nagellak.
j/k
Tommy schreef:@ Alexander,
girls dig gay men.... as a girlfriend
Tenminste iemand die wel geinteresseerd is in shopping en nagellak.
j/k
Enkel veren. 't Is een leasewagentje, anders was ik wel voor een schroefkit gegaan. Nu is het vooral voor de looks.hugo schreef:Hoe bevalt de Eibach Pro kit? Is dat een demper+veren combinatie?
Dank jeRene / Hazze schreef:Erg mooi met die wielen en pro kit
Hallo Macboy ! Hopelijk niet te ernstig ziek ... veel beterschapMacboy schreef:He Alexanderrrrrr ik had dit draadje gemist. Ben nu ziek thuis en even wat aan het lezen
Ziet er gaaf uit die auto, erg mooie combo met die velgen en verlaagd. De laatste bestickering is wat minder, maar reclame he
Je zou de knipperlichten toch wit doen? Komt dat nog of ben je ervan af gezien? Mogelijk in Belgie probleem met keuring?
Beetje late reactieAlexanderr schreef:En verder nog een nieuwe aanwinst ... een aanhangwagentje ... zo kan ik eindelijk weg
Zijn hier nog mensen aanwezig die karten?
Nee, hij had het over dat 16 jarige menneke met een e39 m5. Maar volgens mij is dat hier niet van toepassing.Sander schreef:+ een Porsche geloof ikRoy schreef:Even een vraagje. Dat huis komt me bekend voor. Was hier niet een jongen van 16 oid met een M5 die daar woonde?(op AW gezien toch ?)
De 2 rotax maxen zijn meer voor verhuur en monteurs van mn pa z'n bedrijf, maar heb zelf op de 1 van deze karts 2 jaar wedstrijd gereden.Alexanderr schreef:@ Laurens: 2? where's the use in that?en waar ergens ga je rijden?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Mathieue30 en 2 gasten