Nee nog niet met de 2.2 compressor, staat geen vermogen bij?
Ik heb ook nog ff in de 395pk sterke Speedster mogen rijden, maar heb hem niet gekocht, das die wat nu 300pk heeft en voor 25K te koop staat bij van Sten, das best een koopje eigenlijk...
Met die 395pk verbaasde de auto mij nog dat ie zo'n grip had

maar begon pas vanaf 4-4.5rpm serieus er aan te trekken...beetje turbo traagheid bij zo'n grote turbo, verder vond ik hem in de vanuit de middenstand irritant sturen, daar had mijn ex Speeedter Turbo ook al last van zij het wat minder vanwege smallere banden...
De Lotus exige/Elise stuurt beter vanuit die stand.
Bij Komotec hebben ze nu een Honda conversie met SC en 330pk denk dat dat genoeg is want als ie gaat met die korte wielbasis en de motor achter gaat ie ook razendsnel...
Verder kan je ook voor een Duratec conversie gaan...NA kan ook met 275pk en een torq motor...ook interessant maar weet echt niet hoe die motor loopt/rijd in zo'n Lotus...
Of over 2 jaar gewoon een 2d hands Artega GT kopen lijkt me ook wel wat/beter als zijnde dagelijkse auto/trackdays...