Peekaa wedloop
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Teletekst di 03 jun
GM wil af van benzineslurpende auto
` De Amerikaanse autofabrikant General
Motors wil af van benzineslurpers als
de Hummer.Het concern gaat ook vier
fabrieken sluiten waar SUV's en kleine
vrachtwagens worden gemaakt.
Topman Wagoner zegt dat benzineslurpers
het imago van General Motors schaden.
Hij wil het merk Hummer verkopen.In
plaats daarvan wil het concern een
aantal nieuwe kleine auto's gaan
produceren.
Volgens de topman zijn ook in Amerika
de consumentenvoorkeuren snel aan het
veranderen.Onder invloed van de hoge
brandstofprijzen krijgen mensen een
voorkeur voor een zuinige auto.
GM wil af van benzineslurpende auto
` De Amerikaanse autofabrikant General
Motors wil af van benzineslurpers als
de Hummer.Het concern gaat ook vier
fabrieken sluiten waar SUV's en kleine
vrachtwagens worden gemaakt.
Topman Wagoner zegt dat benzineslurpers
het imago van General Motors schaden.
Hij wil het merk Hummer verkopen.In
plaats daarvan wil het concern een
aantal nieuwe kleine auto's gaan
produceren.
Volgens de topman zijn ook in Amerika
de consumentenvoorkeuren snel aan het
veranderen.Onder invloed van de hoge
brandstofprijzen krijgen mensen een
voorkeur voor een zuinige auto.
-
Dit maakt volgens mij weinig uit.DDX schreef:en iedereen die roept dat pk wedloop over is omdat benzine prijs extreem omhoog schiet
de meeste van zulke auto's rijden helemaal niet zoveel kms per jaar
en ookal zouden ze dat wel doen, de afschrijving is nogsteeds hoger dan de brandstof kosten...
Dan praat je misschien over de Veyrons en de Enzo's van deze wereld. Een M5, RS6, etc worden gewoon dagelijks gebruikt.
Daar staat tegenover dat zelfs als je het geld voor de benzine wel kan missen, dat het mensen erg tegenstaat.
Het verschil in kosten tussen 'zuinige' autos en benzineslurpers zal de komende jaren door onze overheid en de schaarste op de oliemarkt VEEL groter worden dan nu denk ik.
Voor het einde van het jaar de benzine door de 2 euro grens en ik heb benzine nooit veel goedkoper zien worden (dus daar komt het nooit meer onder).
- DDX
vraag het me af, stel je rijd met zo'n auto 40k per jaark33z schreef:Dan praat je misschien over de Veyrons en de Enzo's van deze wereld. Een M5, RS6, etc worden gewoon dagelijks gebruikt.
en laten we zeggen 1 op 5, als benzine dan van 1,50 naar 2,00 gaat ben je dus zo'n 4000 euro extra per jaar kwijt
lijkt me nou niet echt een probleem als je een auto van een ton euro's (of meer) koopt ?
- RVV
Zo hoorde ik een verhaal van iemand die 80000 euro had bijbetaald op zijn e46 M3 en naar alle tevrdenheid in zijn e92 M3 rondjes maakt... of toch niet ? Want hij word helemaal gek van het gezuip van die e92 M3.
80000.. bij betalen.. poen zat denk je dan.. maar toch je dood ergeren aan het brandstof verbruik.. alles wat buitensporig is qua kosten ergeren mensen zich aan, hoe makkelijk het ook te betalen is.
80000.. bij betalen.. poen zat denk je dan.. maar toch je dood ergeren aan het brandstof verbruik.. alles wat buitensporig is qua kosten ergeren mensen zich aan, hoe makkelijk het ook te betalen is.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
De tankinhoud is gewoon te mager heheheRico v Velzen schreef:Zo hoorde ik een verhaal van iemand die 80000 euro had bijbetaald op zijn e46 M3 en naar alle tevrdenheid in zijn e92 M3 rondjes maakt... of toch niet ? Want hij word helemaal gek van het gezuip van die e92 M3.

- Macboy
De Subaru Coupe natuurlijk. Draadje niet gevolgd?Pescatore schreef:Welke laaggewicht, achterwielaangedreven auto's met goede prestaties zitten er dan aan te komen uit het land van de rijzende zon? Ben wel benieuwd.
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=10573
-
Eerst zien, dan gelovenMacboy schreef:De Subaru Coupe natuurlijk. Draadje niet gevolgd?Pescatore schreef:Welke laaggewicht, achterwielaangedreven auto's met goede prestaties zitten er dan aan te komen uit het land van de rijzende zon? Ben wel benieuwd.

- Pescatore
+1hugo schreef:Eerst zien, dan gelovenMacboy schreef:De Subaru Coupe natuurlijk. Draadje niet gevolgd?Pescatore schreef:Welke laaggewicht, achterwielaangedreven auto's met goede prestaties zitten er dan aan te komen uit het land van de rijzende zon? Ben wel benieuwd.
Daarbij vind ik het gerucht over 1 modelletje nu niet direct die 'nieuwe stroom aan jappen met rwd/laag gewicht etc.', hoe graag ik ook met je in zou willen stemmen.
- RVV
Re:
Nandor schreef:Lekkere voorbereiding heb je dan gedaan.
Ding zuipt meer dan Danny Blind tijdens een voetbalwedstrijd.
80 k bijleggen en na 2 jaar 50k afschrijven. Topper van de week![]()
N.
Damn.. 20000 euro onder de laagste prijzen bij de dealers/handelaren. Nieuw iets van 110000 euro... 40000 euro in een jaar afschrijven op een M3

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bflxdmlcoxx4" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tristan
Re: Peekaa wedloop
Wanhopig?
Maar f*ck, wat een kar!

Maar f*ck, wat een kar!

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Is dat niet die persslet met kenteken XL. Die door al die autobladen en websites is gebruikt.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Rico kopen man! Zit er Huisselectie op? Hij is trouwens NU 2 bouwjaren(...) net als de eventeel in te ruilen auto's die ook een bouwjaartje ouder worden. 

- RVV
Robin schreef:Rico kopen man! Zit er Huisselectie op? Hij is trouwens NU 2 bouwjaren(...) net als de eventeel in te ruilen auto's die ook een bouwjaartje ouder worden.
Is een particuliere aanbieder, denk niet dat ie inruilt.. en ik wacht wel op een sedan, die schijnen beter te zijn (met achter in en uitstappen)

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Rico schreef:Robin schreef:Rico kopen man! Zit er Huisselectie op? Hij is trouwens NU 2 bouwjaren(...) net als de eventeel in te ruilen auto's die ook een bouwjaartje ouder worden.
Is een particuliere aanbieder, denk niet dat ie inruilt.. en ik wacht wel op een sedan, ie schijnen beter te zijn (met achter in en uitstappen)
Klopt. Kijk die particulier wil geen inruiler denk ik. Het ding staat met kenteken gemaskeerd erop. Waarom?
Geeft mij argwaan..beetje. Anyway, de prijs is super, de randvoorwaarden nul, schat ik.
EDIT: Zo als ik ook al las op het m3post.com/forums dat een paar gasten graag hun M3 snel kwijt willen voor minder geld ivm 'crisis/recessie' en veel centen verloren. Zijn die Amerikanen heel open over. Misschien deze man ook vanwege dat?
- Ahmed
Dacht ik ook gelijk, dat is de 27-XT-SX dacht ik.Mark Nauta schreef:Is dat niet die persslet met kenteken XL. Die door al die autobladen en websites is gebruikt.
-
Ahmed schreef:Dacht ik ook gelijk, dat is de 27-XT-SX dacht ik.Mark Nauta schreef:Is dat niet die persslet met kenteken XL. Die door al die autobladen en websites is gebruikt.
Eerste waar ik ook aan denk, vooral met geblokt kenteken.
-
Heeft de auto schade gehad? Is er bezuinigd op onderhoud?
Wat een overdreven reacties toch altijd wat betreft het gebruik van een auto!
Wat een overdreven reacties toch altijd wat betreft het gebruik van een auto!
- romo
Er zit maar 1 ding op Rico...............................een inspectie ter plaatse natuurlijk
Verslag ASAP.......................

Verslag ASAP.......................

- romo
40-XL-NJ
http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/ ... est-bmw-m3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/ ... est-bmw-m3" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knot
Dat moet m haast wel zijn... hoeveel kan die nog voor zn kiezen hebben/krijgen nu?
- Kasteel
Heeft iig al niet dezelfde velgen als het autoblog exemplaar..
-
Ok even gebeld
Deze auto is nieuw gekocht bij bmw denhaag. De eigenaar is een engelsman kenteken is niet 40-xl-nj.
Ik denk dat deze bmw ex bpm geregistreert staat of zo deze man is engelsman woont nu in nederland en heeft in nederland werk.
Deze auto is nieuw gekocht bij bmw denhaag. De eigenaar is een engelsman kenteken is niet 40-xl-nj.
Ik denk dat deze bmw ex bpm geregistreert staat of zo deze man is engelsman woont nu in nederland en heeft in nederland werk.