Overwegingen.....
- GTRene
Re: Overwegingen.....
Inderdaad Marc gewoon de boel allemaal te koop zetten en wat het eerst verkocht wordt geeft je weer wat armslag en kun je reageren wat het met je doet en wat je next move is/wordt 

- DDX
Is denk ik gewoon wachten op de juiste persoon, geen idee of ombouwen naar origineel echt effect gaat hebben ?
Denk persoonlijk dat het bij een wat oudere auto niet heel veel gaat uitmaken, als iemand nu leuke station auto gaat kopen en dan een (originele) rs4 (waar je dan van hoort duur in onderhoud/verzekering etc) of een a4 station met een 1.8 erin tja in deze tijden dat het geld niet aan de bomen groeit zegmaar ?
En hoe leuk jouw auto ook is, meeste mensen moeten toch eerst een andere auto verkopen, waar ze misschien ook niet vanaf komen.
Laat ik het zo zeggen; als mijn auto morgen in de prak gereden zou worden zou ik je misschien wel bellen
Enne; niet naar Rene luisteren, die heeft zijn nep bmw al jaren te koop staan
Denk persoonlijk dat het bij een wat oudere auto niet heel veel gaat uitmaken, als iemand nu leuke station auto gaat kopen en dan een (originele) rs4 (waar je dan van hoort duur in onderhoud/verzekering etc) of een a4 station met een 1.8 erin tja in deze tijden dat het geld niet aan de bomen groeit zegmaar ?
En hoe leuk jouw auto ook is, meeste mensen moeten toch eerst een andere auto verkopen, waar ze misschien ook niet vanaf komen.
Laat ik het zo zeggen; als mijn auto morgen in de prak gereden zou worden zou ik je misschien wel bellen

Enne; niet naar Rene luisteren, die heeft zijn nep bmw al jaren te koop staan

-
Jongens ik krijg een beetje het idee dat men denkt dat ik een van de twee wagens MOET verkopen (noodverkoop) dit is niet het geval.
Alleen ik wil (deze) twee wagens niet tegelijk voor de deur.
It's as simple as that,omdat ik dacht dat een nette RS4 wel te slijten was heb ik de golf alvast gekocht.(Klassieke denkfout
)
Nu heb ik hier alletwee wagens staan dus dan kijk ik maar welke ik als eerste kwijtkom en kijk daarna verder.
Mocht ik de R32 wel verkopen dan kijk ik toch uit naar een andere auto alleen zal ik met de rs4 relaxed gaan "shoppen" om te kijken wat ik ervoor
terugkrijg en tegelijkertijd blijf ik hem op MP aanbieden.
Ik wil gewoon wat anders rijden,simpelweg omdat ik daar aan toe ben/zin in heb.
It's as simple as that,omdat ik dacht dat een nette RS4 wel te slijten was heb ik de golf alvast gekocht.(Klassieke denkfout

Nu heb ik hier alletwee wagens staan dus dan kijk ik maar welke ik als eerste kwijtkom en kijk daarna verder.
Mocht ik de R32 wel verkopen dan kijk ik toch uit naar een andere auto alleen zal ik met de rs4 relaxed gaan "shoppen" om te kijken wat ik ervoor
- Marcel H.
Ik denk ook dat je een standaard Golf R32 mk IV uit 2003 met 38.000 KM sneller verkoopt dan een getunede Audi RS4 uit 2001 met 135.000 KM.
De golf is 2 jaar nieuwer, 100.000 KM minder en standaard/origineel.
Een getunede auto schrikt mensen af:
1. Er zal wel mee geraced zijn.
2. Wat is er allemaal veranderd. Wie kan dat onderhouden? Bij de Audi dealer tikken ze volgens mij even je chassisnummer in om de juiste onderdelen te bestellen. Dat gaat dus niet meer lukken bij jouw RS4, dus moet je precies weten wat er allemaal op zit en veranderd is. Terugbouwen naar origineel zal een groter koperspubliek aanspreken.
De golf is 2 jaar nieuwer, 100.000 KM minder en standaard/origineel.
Een getunede auto schrikt mensen af:
1. Er zal wel mee geraced zijn.
2. Wat is er allemaal veranderd. Wie kan dat onderhouden? Bij de Audi dealer tikken ze volgens mij even je chassisnummer in om de juiste onderdelen te bestellen. Dat gaat dus niet meer lukken bij jouw RS4, dus moet je precies weten wat er allemaal op zit en veranderd is. Terugbouwen naar origineel zal een groter koperspubliek aanspreken.
- GTRene
Niet van mij, maar wat ik bedoel is, gewoon allebij te koop zetten en wat weg gaat is plaats voor de deur en wat anders :banaan: ik hou ook van afwisseling alhoewel ik de laatste jaren wat meer men types/auto's gevonden heb en dus langer met een auto doeMarc RS4 schreef:Jongens ik krijg een beetje het idee dat men denkt dat ik een van de twee wagens MOET verkopen (noodverkoop) dit is niet het geval.
It's as simple as that,omdat ik dacht dat een nette RS4 wel te slijten was heb ik de golf alvast gekocht.(Klassieke denkfout)

- frank de jonge
Kerel, gewoon beide houden. En anders stal je toch gewoon 1 van de 2 hiero 

- Niels
- Auto: Prius+
Die Frank is ook de beroerdste niet hè 

-
Dan heb je 3 auto`s voor de deur staan Frank! Das toch minimaal 1 teveel!frank de jonge schreef:Kerel, gewoon beide houden. En anders stal je toch gewoon 1 van de 2 hiero
Stal die Beemer dan maar hiero!

- frank de jonge
Kerel, ik heb hier 1 joekel van een carport, 2 garages en nog 2 garages voor ander materiaal 

- frank de jonge
En anders Appie ff vragen in de loods 

- wjn
Tijden zijn ook niet zo goed om zoiets (blijft voor erbij denk ik) te verkopen. En dan is een volledig originele waardevoller (voor mensen die een RS4 zoeken).Marc RS4 schreef:Mee eens Rico (en de rest) ik heb de originele wielen overigens nog liggen(zoals alle delen die ik eraan veranderd heb)
Maar goed, misschien is het dan ook wel het beste om hem weer standaard te maken.
Ik ga de mogelijkheden eens bekijken.
Tnx Guys.
Ik hou me aanbevolen om eventuele onderdelen over te nemen, maar dat was al bekend