Marc als ik je een advies mag geven, bouw de RS4 weer terug in originele staat, tot zover dat mogelijk is. Terug tunen naar 380 pk origineel en verkoop de onderdelen apart aan iemand uit het liefhebberscircuit.
Ondanks dat je een hele mooie RS4 hebt, zien dealers liever een auto die zoveel mogelijk standaard is als je hem inruilt. Zelfs een simpele oliedrukmeter kan al de verkeerde signalen afgeven bij de dealer waar je de auto probeert in te ruilen.
Jij bent trots op het verkregen resultaat, maar dealers zien je auto gewoon als handel, En handel moet vlot verkocht kunnen worden, vraag de beroepsmatige autoverkopers hiero op het forum maar
Te koop: Mooie ,goed verzorgde Audi RS4 met 530pk en 630 Nm. supersnel en full options.
Big brake kit van de RS6(Gallardo),nieuw volledig verstelbaar Intrax onderstel,nieuwe grotere turbo's,koppeling enz allemaal aangepast aan hogere vermogen.
Hoe mooi bovenstaand is omschreven, autokopers houden zichzelf het liefst voor de gek door op zoek te gaan naar een 30 jarige maagd met een fantastisch uiterlijk. 530pk supersnel, big brake kit,,Gallardo..intrax onderstel, grotere turbo's alles aangepast.. dat klinkt alsof de auto echt gebruikt is en mischien nog wel erger uitgeleeft.. wij hiero weten allemaal dat het niet zo is. Maar het is nu eenmaal de harde werkelijkheid.
Je RS4 verkopen als een volledig originele auto met 380pk in perfecte staat, is gek genoeg aantrekkelijker. Niet meer aanbieden als een 530pk auto.. het schrikt qau runnings costs teveel af bij potentiële kopers.
l
Voorbeeld, toen ik indertijd op zoek was naar een nette M3 en ik was daar dik een half jaar mee bezig, liet ik alle M3's die op de een of andere manier getuned waren, optisch of motorisch allemaal links liggen.. ik nam niet eens de moeite om er achter te komen of het nette auto's waren. Want ik wilde in ieder geval een in originele staat verkerende M3 hebben.
Belangrijke tip !
Scoor originele RS4 velgen, die je er nou op het zitten gewoon los verkopen.
Veel potentiële kopers knappen al af op het feit dat de originele velgen er niet op zitten, vooral de originaliteit freaks.
Uiteindelijk heb je een win win situatie,, alle onderdelen daar vang je zeker wel tussen de 3 en 5 mille voor. En de RS4 kun je voor een nette prijs, zeker de vraagprijs van nu verkopen. Of anders een nette inruilprijs bij een dealer.
Succes ermee !