http://www.g-power.de:80/1006.html?&L=0" onclick="window.open(this.href);return false;
das bijna het zelfde geld als een dure chiptuning

GTRene
edit: Titel even aangepast zodat het wat algemener is, niet alleen G-power dus.
Had het al gezien, aan de ene kant wel verleidelijk met die prijs, maar echt nodig vind ik het niet in m'n auto met wat ik ermee doe. Tevreden zijn met wat je hebtFernando schreef:Nou Tom niks voor jou!?
Daar gaat het uiteindelijk om.Tom schreef: Tevreden zijn met wat je hebt
zo is dat, dus kope, erop zetten en dan heb je het en ben je weer tevreden met wat je hebtFernando schreef:Daar gaat het uiteindelijk om.Tom schreef: Tevreden zijn met wat je hebt
Rene, ik heb meer dan genoeg kilometers in Femme zijn auto gereden. Toen ik bij ESS was lieten ze ook de kit zien voor de 3.0i zoals ik die heb. Ook de testauto Z4 van ESS (waarmee ze die kit ontwikkeld hadden) stond daar met +/- 70.000km op de teller (met die kit gereden dus). Prijs was iets van 5000,- + 800,- voor montage. Dus ja, dat zette mij ook wel aan het denken... want misschien was dat ook wel iets voor mij. Na de rit in Femme's auto weet ik hoe het is om geweldig veel vermogen te hebben. Als ik die centen had liggen en er niet zo op hoefde te letten dan zat het er vandaag al op. Maar 3000+800=3800 en dat is voor mij ook geld zat. En daar blijft het niet bij want ik vind dat je het complete plaatje moet aanpakken, dus ook remmen en sperdif.GTRene schreef:je weet niet wat je mist Tomik weet het wel
powerrr
vooral met zo'n SC easy power handig voor veilig inhalen :playcar:
Tom schreef:Rene, ik heb meer dan genoeg kilometers in Femme zijn auto gereden. Toen ik bij ESS was lieten ze ook de kit zien voor de 3.0i zoals ik die heb. Ook de testauto Z4 van ESS (waarmee ze die kit ontwikkeld hadden) stond daar met +/- 70.000km op de teller (met die kit gereden dus). Prijs was iets van 5000,- + 800,- voor montage. Dus ja, dat zette mij ook wel aan het denken... want misschien was dat ook wel iets voor mij. Na de rit in Femme's auto weet ik hoe het is om geweldig veel vermogen te hebben. Als ik die centen had liggen en er niet zo op hoefde te letten dan zat het er vandaag al op. Maar 3000+800=3800 en dat is voor mij ook geld zat. En daar blijft het niet bij want ik vind dat je het complete plaatje moet aanpakken, dus ook remmen en sperdif.GTRene schreef:je weet niet wat je mist Tomik weet het wel
powerrr
vooral met zo'n SC easy power handig voor veilig inhalen :playcar:
En echt nodig vind ik het niet. Hoe leuk het ook is. Ik rijd voornamelijk op de binnenwegen omdat de auto zich daar het best thuisvoelt... en dan heb je met 231pk op 1260kg genoeg vermogen. Ik moet nu al ver voor een bocht van het gas af. Want dan zie ik >160km/u staan op de teller, terwijl het een 80km weggetje is. Dan denk ik bij mezelf "nu begint het wel wat te gek te worden". Met 306pk denk je dat een paar honderd meter eerder al. En na twee maanden ben je ook aan het vermogen gewend.
Wie weet heeft m'n volgende auto meer vermogen. Tot die tijd vind ik m'n 3.0i prima...
Maar jullie mogen altijd een sponsortopic openen voor vrijwillige donaties. Dan regel ik de remmen en sperdif op eigen kosten. Deal?
Of ben ik gewoon een boulevardcruiser?
Verrek das waar ook...in theorie zou het ook in de laatste 2001<>2002 Z3 coupe 3.0 moeten passenRavin ///M schreef:Ben ik nou gek of is dat geen geld?
Ik vind ineens de Z3 coup die ik vorige week aangeboden kreeg heel interessant...
trekt een automaatbak dit vermogen wel?
G-POWER feiert 25 jähriges Jubiläum und unsere Kunden bekommen die Geschenke. Im Rahmen der Aktion "25 Jahre G-POWER" präsentieren wir auf unserer Webseite ausgesuchte G-POWER Produkte zu besonders günstigen Konditionen. Zum Beispiel das G-POWER M3 Kompressorsystem SKI mit einer Leistungssteigerung von 420 PS auf 525 PS. Aber Achtung das Angebot ist streng limitiert! Mehr...
romo schreef:Geen gepruts met eeen motor die ( in de "basis" ) briljant is...................................beter kan ik het niet zeggen...............
Je hebt natuurlijk gasten die nooit tevreden zijn en altijd het onderste uit de kan willen......................be my guest
Joop schreef:romo schreef:Geen gepruts met eeen motor die ( in de "basis" ) briljant is...................................beter kan ik het niet zeggen...............
Je hebt natuurlijk gasten die nooit tevreden zijn en altijd het onderste uit de kan willen......................be my guest
...mijn idee; laat dan enkel de limiter eraf halen, zodat de M3 richting de 280/290 km/h loopt, maar blijf verder af van de auto, dat beetje meer power merk je toch niet meer bovenin...