*woont ook op de route*
allen schreef: Createur de Luco toe bent.
Dat denk ik ook, echter denk ik dat je bij Caterham ed dat probleem ook hebt, doordat je zelf voor je gevoel mega achterin zitallen schreef:Ruben, persoonlijk denk ik niet dat je stuurgevoel miste maar het gewicht op de neus.
Vooroordeel of feit? Om bij de situatie van Ruben te blijven, die zie je wel eens op driftdagen. Dat gaat dus niet met een FWD. In zijn geval is FWD dus minder fun met de fun-auto. Dat klopt toch niet dan?allen schreef:Kunnen de mensen eens nokken met die eeuwige vooroordelen over fwd wagens.
Wil het geen vooroordeel noemen. Ik geef hier gewoon mijn mening om Ruben aan een juiste keuze te helpen. Hij gaat echt geen sper kopen omdat hij het rwd concept niet waardeert.voor·oor·deel het; o -delen op een gebrek aan kennis berustende mening of afkeer
Dus vooroordeel want je hebt nog nooit met een fatsoenlijke of spannende fwd gereden.Steven Nauta schreef:Wil het geen vooroordeel noemen. Ik geef hier gewoon mijn mening om Ruben aan een juiste keuze te helpen. Hij gaat echt geen sper kopen omdat hij het rwd concept niet waardeert.voor·oor·deel het; o -delen op een gebrek aan kennis berustende mening of afkeer
Volgens mij is dat een vooroordeel. Heb ik wel degelijk.luco hornsveld schreef:Dus vooroordeel want je hebt nog nooit met een fatsoenlijke of spannende fwd gereden.Steven Nauta schreef:Wil het geen vooroordeel noemen. Ik geef hier gewoon mijn mening om Ruben aan een juiste keuze te helpen. Hij gaat echt geen sper kopen omdat hij het rwd concept niet waardeert.voor·oor·deel het; o -delen op een gebrek aan kennis berustende mening of afkeer
De lease-TDI-Passat?Steven Nauta schreef:
Volgens mij is dat een vooroordeel. Heb ik wel degelijk.
Precies, dus als die op de 180kkm staat kan Ruben deze prima overkopen. Hardcore to the bone, sportstoelen/stuur alles. Zitten en Ringslingeren :jenna:indobesar schreef:De lease-TDI-Passat?Steven Nauta schreef:
Volgens mij is dat een vooroordeel. Heb ik wel degelijk.