BMW 3 Series, the ultimate driving machine
-
- Auto: Fun Damn Mentally
ik denk welzeker dat er een alternatief voor de 3er is: A4, C, IS, 159, Saab 9.3, Volvo S50/60.
Het is maar wat men wil. Een 3er is geen ruimtewonder, stuiterig, duur en heeft voor velen een 'daar heb je hem ook: arrogantie' klank.
Dan kies je wat anders:Dan lever je in op 'echt rijplezier' maar dan nog doe je geen beroerde keuze met die anderen, als je geen DFer-gummer oid bent
IMHO
Het is maar wat men wil. Een 3er is geen ruimtewonder, stuiterig, duur en heeft voor velen een 'daar heb je hem ook: arrogantie' klank.
Dan kies je wat anders:Dan lever je in op 'echt rijplezier' maar dan nog doe je geen beroerde keuze met die anderen, als je geen DFer-gummer oid bent
IMHO
-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin heeft gelijk; het gaat niet om het feit de een 316i ondergeschikt is aan een M3, das een open deur intrappen....................je moet een 316i vergelijken met een Merc, Audi, Volvo weet ik wat nog meer van DEZELFDE klasse......................
Conclusie ( van de pers/media dus); ook een 316i is meer een ultimate driving machine dan zijn directe concurenten ( weet ook iedereen, das nou 1 keer BMW filosofie)
Tja, als een M3 of ander rap apparaat gewend bent, dan is een 316i subjectief gesproken een "ietsie pietsie mindere" ultimate driving machine, maar daar ging het natuurlijk ook niet om, we gaan hier geen appels met peren vergelijken toch?
Conclusie ( van de pers/media dus); ook een 316i is meer een ultimate driving machine dan zijn directe concurenten ( weet ook iedereen, das nou 1 keer BMW filosofie)
Tja, als een M3 of ander rap apparaat gewend bent, dan is een 316i subjectief gesproken een "ietsie pietsie mindere" ultimate driving machine, maar daar ging het natuurlijk ook niet om, we gaan hier geen appels met peren vergelijken toch?
-
Waarin blinkt ie niet uit is de vraag. En het antwoord daarop: vermogen. De rest van de auto klopt heel goed in vergelijk met de Opel.
Sterker nog (flame suit aan). Des te meer vermogen beiden autos krijgen, des de duidelijker worden de sterkte van het BMW concept en de zwakte van het Opel concept duidelijk.
De opel 1.6 heeft dus eigenlijk geluk dat het maar een 1.6 is, dan lijkt het nog wat.
Sterker nog (flame suit aan). Des te meer vermogen beiden autos krijgen, des de duidelijker worden de sterkte van het BMW concept en de zwakte van het Opel concept duidelijk.
De opel 1.6 heeft dus eigenlijk geluk dat het maar een 1.6 is, dan lijkt het nog wat.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Da's Rico's vraag in 1 keer beantwoord Steef, hulde.stefan van der burgh schreef:Waarin blinkt ie niet uit is de vraag. En het antwoord daarop: vermogen. De rest van de auto klopt heel goed in vergelijk met de Opel.
De basis is al prima in 'n 3.
- RVV
- Michel P
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die vraag moeten wij niet beantwoorden, dat heeft de auto pers al gedaan, het antwoord liegt er ( vaak) niet om................................vul zelf maar inRico v Velzen schreef:kweenie hoor, waarom is een 316i een ultimate driving machine en ik noem een zijstraat een Opel vectra 1.6 minder ? Waarin blinkt een 316i dan extra in uit ?

-
- romo
Heb net ( in een ander draadje) verteld dat ik mezelf niet als merkenblind beschouwRico v Velzen schreef:Romo en dan betichten ze mij al van alle kanten dat ik een Roze BMW bril op heb, jij hebt er volgens mij wel tien op

BMW of niet de E90 is niet mijn ding, zal het ook niet worden en is het achteraf ook nooit geweest

- Niels
- Auto: Prius+
BMW heeft tov. Mercedes, Audi en Volvo de meest sportieve inslag en maakt wat dat betreft de slogan dan een beetje waar. Echter dwaalt de discussie af naar wat eenieder de beste vindt en dat is natuurlijk nog subjectiever.
Een echte concurrent heeft de 3-serie niet maar dat geldt evengoed voor de overige merken. Ga je ze kritisch bekijken dan verschillen ze gewoon teveel. Je kunt een M3 eigenlijk niet met een S4 vergelijken. Qua prijs en prestatie wel maar wat betreft karakter niet. Welke auto het beste rijdt? Tja waar gaat je voorkeur naar uit.........
Een echte concurrent heeft de 3-serie niet maar dat geldt evengoed voor de overige merken. Ga je ze kritisch bekijken dan verschillen ze gewoon teveel. Je kunt een M3 eigenlijk niet met een S4 vergelijken. Qua prijs en prestatie wel maar wat betreft karakter niet. Welke auto het beste rijdt? Tja waar gaat je voorkeur naar uit.........