Achterwielaandrijving en alleen maar zes-in-lijn motoren: laat die nieuwe BMW Z4 maar komen!
Elke Z4 krijgt standaard Dynamic Drive Control mee. Met dit systeem kan de bestuurder de stuurbekrachtiging, gasrespons en Dynamische Stabiliteitscontrole (DSC) in drie standen instellen. Indien de Z4 het verlaagde M-sportonderstel heeft, past Dynamic Drive Control ook de werking van de dempers aan.
lijkt me een mooi systeem---
Een zeventraps DCT-transmissie is een optie voor deze versie. Kiest de koper hiervoor, dan sprint de auto 0,1 tel sneller naar de honderd en daalt het verbruik met 0,4 liter per 100 kilometer.
dat lijkt me ook wel lekker in samenwerking met tussengas bij terug schakelen---
BMW bouwt de nieuwe Z4 niet meer in het Amerikaanse Spartanburg, maar in het Duitse Regensburg. Daar bouwt het Beierse merk ook de 1- en de 3-serie. In het voorjaar van 2009 komt de Z4 bij ons op de markt.
euh...zouden ze dan helemaal weggaan uit de USA?---