Mee eensDennis Schroyen schreef:Ik heb nooit iets met die Zukunft reeks gehad. Vond het eigenlijk maar een mislukte reeks, een beetje boulevard cruizen voor minderbedeelden (sorry voor de eigenaars)

Mee eensDennis Schroyen schreef:Ik heb nooit iets met die Zukunft reeks gehad. Vond het eigenlijk maar een mislukte reeks, een beetje boulevard cruizen voor minderbedeelden (sorry voor de eigenaars)
Nee, Spartanburg bouwt alleen nog maar X'en.GTRene schreef:euh...zouden ze dan helemaal weggaan uit de USA?---
Altijd leuk om te lezen dat we redelijk op één lijn zitten...romo schreef:Het enige minpunt;
2 naden bij het voorspatscherm, dat ziet echt niet uit IMHO, de motorkap heeft daarmee ook een zeer afwijkende vorm ( als ie open moet that is)
Voor de rest; bruut............................de neus vind ik echt geweldig agressief, klaar om je op te vreten................heerlijk
Erstmals zeigt ein BMW Roadster auch den als Hofmeisterknick bekannten, markentypischen Gegenschwung am Fuß der schlanken C-Säule.
Gewoon een heel klein mannetjeGTRene schreef:ist euh a long version?![]()
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, SlowCo en 3 gasten