
Porsche 997 GT3 RS
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Re: Porsche 997 GT3 RS
Neen, die onderlip had mooi roze moeten zijn zoals alle lipjes onder 

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Porsche 997 GT3 RS
Jij zit met die cockring in je hoofd 

-
- Berichten: 1046
- Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:41
Re: Porsche 997 GT3 RS
Geen GT3, maar ik kon geen beter topic vinden.
Dit is gewoon helemaal mijn smaak. Wat gi-gan-tisch mooi!



http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is gewoon helemaal mijn smaak. Wat gi-gan-tisch mooi!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
- stefan740
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:48
- Locatie: Nijmegen
Re: Porsche 997 GT3 RS
Original 997 TT modified to 997 GT3 RS look!! Build professional way, original 997 GT3RS parts incl rear fenders ,front and rear bumper and TechArt rear bonnet with carbon wing. Carbon mirrors and front bumper air vent. Thickness of paint is like the original!!!!! Engine modification 640PS incl new GT2 VTG modified turbines, GT2 intake system, Carbon air pipes in engine department, ECU, exhaust, clutch kit with light weight fly wheel and water cooled intercoolers system-(Best for hot climate countries !!! ) Very long list of modifications, full carbon interior, 997 GT3RS carbon racing seats with individual cocca lather and Porsche logos, 420km/h speedometer, modified steering wheel, Brembo front brakes 380mm discs with 8 pistons callipers, Bilstein PSS, racing stabilizers, LSD, original 997 GT3 RS wheels with Pirelli Corsa. It’s 4 wheel drive car! Modifications cost over 118 t euro!!! The car is like new!!! The car is registered in Germany!!! The only one car in the world.


-
- Berichten: 5499
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Re: Porsche 997 GT3 RS
stefan740 schreef:Original 997 TT modified to 997 GT3 RS look!! Build professional way, original 997 GT3RS parts incl rear fenders ,front and rear bumper and TechArt rear bonnet with carbon wing. Carbon mirrors and front bumper air vent. Thickness of paint is like the original!!!!! Engine modification 640PS incl new GT2 VTG modified turbines, GT2 intake system, Carbon air pipes in engine department, ECU, exhaust, clutch kit with light weight fly wheel and water cooled intercoolers system-(Best for hot climate countries !!! ) Very long list of modifications, full carbon interior, 997 GT3RS carbon racing seats with individual cocca lather and Porsche logos, 420km/h speedometer, modified steering wheel, Brembo front brakes 380mm discs with 8 pistons callipers, Bilstein PSS, racing stabilizers, LSD, original 997 GT3 RS wheels with Pirelli Corsa. It’s 4 wheel drive car! Modifications cost over 118 t euro!!! The car is like new!!! The car is registered in Germany!!! The only one car in the world.![]()
The one and only ?!?!?!

-
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 30 mar 2006, 14:01
- Locatie: Belgie
Re: Porsche 997 GT3 RS
Enkele weken geleden meegereden met deze RS:

Zodra ik meer tijd heb zal ik de ervaring trachten neer te pennen... Enkel, woorden schieten te kort! Wat Porsche hiermee heeft verwezenlijkt !!!!
Zodra ik meer tijd heb zal ik de ervaring trachten neer te pennen... Enkel, woorden schieten te kort! Wat Porsche hiermee heeft verwezenlijkt !!!!

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Porsche 997 GT3 RS
@Kees wat een gave kleurencombo
@Ward: waar wacht je op ! Lezen wil ik

@Ward: waar wacht je op ! Lezen wil ik

- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Porsche 997 GT3 RS
+1 en +1 !!Macboy schreef:@Kees wat een gave kleurencombo![]()
@Ward: waar wacht je op ! Lezen wil ik
-
- Berichten: 1659
- Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
- Locatie: SF
Re: Porsche 997 GT3 RS
Iemand die weet wat de kleur is van die 997TT RS? Maybe wel een mooiere optie dan wit..
-
- Berichten: 55110
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 997 GT3 RS
Tja, die 997TT RS inderdaad. Wel wat prijzig:) Maar wél zo IK 'm zou willen EN natuurlijk een GTR beater :banaan:
De rest hier geshowed kan ik qua kleurstellingen niet warm of koud van worden:Ordinair dat groen/geel/oranje. Dat doe je toch niet? Ja op een afgesloten circuit met nog meer reclameuitingen, maar daar ga je toch niet voor schut de snelweg mee op? KnalFerrarirood is nog mooi, maar deze combis hierboven: yech, en tóch verkoopt 't blijkbaar. Show Offs.
De rest hier geshowed kan ik qua kleurstellingen niet warm of koud van worden:Ordinair dat groen/geel/oranje. Dat doe je toch niet? Ja op een afgesloten circuit met nog meer reclameuitingen, maar daar ga je toch niet voor schut de snelweg mee op? KnalFerrarirood is nog mooi, maar deze combis hierboven: yech, en tóch verkoopt 't blijkbaar. Show Offs.

-
- Berichten: 1046
- Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:41
Re: Porsche 997 GT3 RS
-edit: verkeerde topic.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Porsche 997 GT3 RS
Nou Robin snapt het duidelijk niet ! Nee smaken verschillen. Logisch ook. Toch kwijl ik mijn bek helemaal leeg bij dat zwart/oranje en oranje/zwart en gifgroen ...
Wit is porno, maar je hebt natuurlijk verschillende standjes
Wit is porno, maar je hebt natuurlijk verschillende standjes

- RudolfNW
- Berichten: 746
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:10
- Locatie: Heerenveen
Re: Porsche 997 GT3 RS
Hier een leuke met de kop eraf.
Geen RS maar toch!
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voe ... =26&pos=24
Geen RS maar toch!
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voe ... =26&pos=24
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Porsche 997 GT3 RS
Vandaag in een 997 turbo gereden met handbak.
Holy moly wat gaat dat hard he. Ik zat continu in de begrenzer omdat ik te laat was met schakelen zo hard jengelt dat ding door zijn toeren heen. In 1e en 2e versnelling zochten de wielen gewoon naar grip. Nadeel blijft de turbo. Toch weer een turbogat van 1.5 a 2 sec. Maar daarna vliegt zo n ding. Als je als daily drive een porsche wil rijden is dit wel een fijne auto. Ik zou echter toch voor GT3 clubsport als trackday auto gaan en een m3 sedan of M5 als daily driver.
Holy moly wat gaat dat hard he. Ik zat continu in de begrenzer omdat ik te laat was met schakelen zo hard jengelt dat ding door zijn toeren heen. In 1e en 2e versnelling zochten de wielen gewoon naar grip. Nadeel blijft de turbo. Toch weer een turbogat van 1.5 a 2 sec. Maar daarna vliegt zo n ding. Als je als daily drive een porsche wil rijden is dit wel een fijne auto. Ik zou echter toch voor GT3 clubsport als trackday auto gaan en een m3 sedan of M5 als daily driver.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Porsche 997 GT3 RS
Gaaf André.
Ik snap precies wat je bedoelt. Volgens mij is trouwens een Turbo helemaal niet geschikt voor een handbak, ik ben helemaal niet een automatenman, maar zou in een Turbo dan toch wel een PDK willen (komen ze vast snel mee).
Ik snap precies wat je bedoelt. Volgens mij is trouwens een Turbo helemaal niet geschikt voor een handbak, ik ben helemaal niet een automatenman, maar zou in een Turbo dan toch wel een PDK willen (komen ze vast snel mee).
-
- Berichten: 55110
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 997 GT3 RS
GT3(RS) facelift, misschien directe injectie(maar wie weet ook niet ivm extreem hoge toerentallen), PDK en achterlichten etc Vermogen zou gelijk blijven begreep ik uit EVO online? 2011(?) staat de 998 al weer voor de deur blijkbaar.
Staat er weer nog dikker op, MkII 997 GT3(RS)





Staat er weer nog dikker op, MkII 997 GT3(RS)
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Porsche 997 GT3 RS
Stapt Porsche op de straatmodellen, buiten de CGT om, over op centrale wielmoeren?! 

- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Porsche 997 GT3 RS
Dat hebben ze laatst al gedaan ja. Voor de Turbo zijn de wielen van de RS Spyder te krijgen met centrale moer.indobesar schreef:Stapt Porsche op de straatmodellen, buiten de CGT om, over op centrale wielmoeren?!
De 997 RS Mk II ziet er wel erg agressief uit zo op die foto's. I like it!!!
Opvallend zijn de krachtiger gevormde voor en achter bumper, de brede koets en inderdaad die wielen met centtrale moer.
Wat betreft vermogen zou het mij verbazen als deze echt gelijk zou blijven. De GT3 gaat namelijk waarschijnlijk 440pk krijgen. Dan kan de RS niet achterblijven. Ik ben benieuwd. Zal vast niet lang meer duren voor ie komt. Ik wacht af met spanning!!
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Porsche 997 GT3 RS
Waarom gaat directe injectie niet samen met hoge toerentallen Robin? Heb me nooit in verdiept maar kan me er ook niet echt wat bij voorstellenRobin schreef:GT3(RS) facelift, misschien directe injectie(maar wie weet ook niet ivm extreem hoge toerentallen),

-
- Berichten: 55110
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 997 GT3 RS
@ Niels,
Dat was 't antwoord van //M motorenafdeling op 't feit dat //M (nog) geen DI injectie gebruikt. Dat Audi met z'n RS4 4.2 V8 dat wél doet en die draait ook 8000+ rpm werd geantwoord dat in de Formule 1 ook geen DI werd gebruikt, maar dat is 19000rpm, dus raakt kant noch wal.... Kortom de DI systemen zouden qua inspuitsnelheden/kleptiming de hoge toerentallen(nog) niet aankunnen aldus //M.
Maar als iemand hier meer over weet, be my guest.
edit:Ik lees net dat de S motoren van BMW(dat zijn dus de M blokken) (nog) geen DI hebben omdat DI 'draait'om fuel economy/efficiency, dus zuinigheid/milieublabla. En dat is blijkbaar(nog) niet //M's filosofie en ook nog niet de mijne. 8)
Dat was 't antwoord van //M motorenafdeling op 't feit dat //M (nog) geen DI injectie gebruikt. Dat Audi met z'n RS4 4.2 V8 dat wél doet en die draait ook 8000+ rpm werd geantwoord dat in de Formule 1 ook geen DI werd gebruikt, maar dat is 19000rpm, dus raakt kant noch wal.... Kortom de DI systemen zouden qua inspuitsnelheden/kleptiming de hoge toerentallen(nog) niet aankunnen aldus //M.

Maar als iemand hier meer over weet, be my guest.

edit:Ik lees net dat de S motoren van BMW(dat zijn dus de M blokken) (nog) geen DI hebben omdat DI 'draait'om fuel economy/efficiency, dus zuinigheid/milieublabla. En dat is blijkbaar(nog) niet //M's filosofie en ook nog niet de mijne. 8)
-
- Berichten: 5499
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Re: Porsche 997 GT3 RS
Robin schreef:@ Niels,
Dat was 't antwoord van //M motorenafdeling op 't feit dat //M (nog) geen DI injectie gebruikt. Dat Audi met z'n RS4 4.2 V8 dat wél doet en die draait ook 8000+ rpm werd geantwoord dat in de Formule 1 ook geen DI werd gebruikt, maar dat is 19000rpm, dus raakt kant noch wal.... Kortom de DI systemen zouden qua inspuitsnelheden/kleptiming de hoge toerentallen(nog) niet aankunnen aldus //M.![]()
Maar als iemand hier meer over weet, be my guest.
edit:Ik lees net dat de S motoren van BMW(dat zijn dus de M blokken) (nog) geen DI hebben omdat DI 'draait'om fuel economy/efficiency, dus zuinigheid/milieublabla. En dat is blijkbaar(nog) niet //M's filosofie en ook nog niet de mijne. 8)
Klinkt als een broodje aap. Ik weet wel dat hydraulische kleppen een limiet hebben wat toerentallen betreft, als ik mij niet vergis.
-
- Berichten: 55110
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 997 GT3 RS
Tja 'broodje aap'zet qua info ook geen zoden aan de dijk Hugo.
Ik/jij/we willen een verklaring. Het fueleconomy verhaal tov de hitech//M motoren en Porker die wél FUELeconomisch te werk wil gaan omdat ongeveer élke Porker een drinkebroer is in hun line-up tov BMW(ook 116i/118d in programma) zoiets denk ik.
Ik heb //M qua motoren best wel hoog en als het niet hoeft om een 'knullige reden'(fuel economy bij een 420pk motor, pak dan een 335i aub) vind ik dat een redelijk argument. Voor Porsche idem in hun 'hele'line-up DI te gaan gebruiken, logisch...
Kortom, iemand info ?

Ik/jij/we willen een verklaring. Het fueleconomy verhaal tov de hitech//M motoren en Porker die wél FUELeconomisch te werk wil gaan omdat ongeveer élke Porker een drinkebroer is in hun line-up tov BMW(ook 116i/118d in programma) zoiets denk ik.
Ik heb //M qua motoren best wel hoog en als het niet hoeft om een 'knullige reden'(fuel economy bij een 420pk motor, pak dan een 335i aub) vind ik dat een redelijk argument. Voor Porsche idem in hun 'hele'line-up DI te gaan gebruiken, logisch...
Kortom, iemand info ?
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Porsche 997 GT3 RS
Mark Nauta schreef:Dat hebben ze laatst al gedaan ja. Voor de Turbo zijn de wielen van de RS Spyder te krijgen met centrale moer.indobesar schreef:Stapt Porsche op de straatmodellen, buiten de CGT om, over op centrale wielmoeren?!
De 997 RS Mk II ziet er wel erg agressief uit zo op die foto's. I like it!!!
Opvallend zijn de krachtiger gevormde voor en achter bumper, de brede koets en inderdaad die wielen met centtrale moer.
Wat betreft vermogen zou het mij verbazen als deze echt gelijk zou blijven. De GT3 gaat namelijk waarschijnlijk 440pk krijgen. Dan kan de RS niet achterblijven. Ik ben benieuwd. Zal vast niet lang meer duren voor ie komt. Ik wacht af met spanning!!
440 pk maar.......

-
- Berichten: 55110
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Porsche 997 GT3 RS
BMW gebruikt zowieso geen direkte inspuiting en om het alleen voor de M-motor te ontwikkelen is commercieel niet interessant en dat strookt wel een beetje met de filosofie dan
Er zijn meerdere wegen naar Rome om vermogen en loopcultuur te creeeren natuurlijk maar er is dus nog wat te halen door de CO2 maffia bij BMW
Binnen VAG wordt het al toegepast dus is de kennis voor Porsche gewoon voor handen en daardoor veel toegankelijker en goedkoper lijkt me. Het ontbrandingstraject van benzine is gewoon snel itt die van diesel. Direct ingespoten moet zorgen voor een nog betere verneveling en dus nog betere ontbranding mits de inspuitdrukken voldoende hoog zijn wat in het verleden nog wel een probleem was. Ik snap het verhaal dus niet maar ik shoot the messenger niet hoor
Uiteindelijk blijft BMW gewoon een veel kleinere fabrikant als je VAG ernaast zet. Gewoon even DI ontwikkelen kost gewoon weer knaken.




Dat heb je zelf op Zolder toch uitgetest?hugo schreef: Klinkt als een broodje aap. Ik weet wel dat hydraulische kleppen een limiet hebben wat toerentallen betreft, als ik mij niet vergis.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten