Maar open eens een poll waarbij ook lichte auto's zitten.. ben benieuwd ernaar

Dus klopt mijn stelling toch dat hier meer op lichtgewichtenfilmpjes fappen terwijl m'n poll een heel ander beeld geeft van DF?allen schreef:Nee, want dan moet ik zo eerlijk zijn een 130 oid toe te voegen. 99,6% van dit forum krijgt al een orgasme bij het horen van 3 letters uit het alfabet....
hier wat G12The standard 160 bhp prove more than enough for blisteringly quick accelerations. After all the G4 is a featherweight sports car of only 650 kg.
Tom schreef:Allemaal fappen op lichtgewicht auto's maar hoeveel waarde hechten we eraan als het erop aankomt?
Want als ik naar de uitslag van deze poll kijk:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =8&t=12947" onclick="window.open(this.href);return false;
dan hebben de zwaarste auto's de meeste stemmen!!!
Niet dat zo'n poll volledig gepresentatief is want het is maar een selectie van auto's, maar opvallend is het wel.
Michel P schreef:En dan fucking los komen met 4 wielen, briljant!!!Ernst Jan Dekker schreef:Lekker hoor!
Michel
Gewicht is zeker niet heilig, het onderstel/chassis van de auto's gaat ook steeds verder vooruit. Paar jaar terug in de tijd van me GTT dacht ik dat gewicht alles was (vanwege bugeye wrx die op alles tegen viel), maar ben overgestapt naar een Golf R32 (kwam toevallig op pas overigens). De Golf is zwaarder totaal en heeft zware motor in de neus. Toch stuurt deze niet slechter in dan de Impreza, gewoon doordat de tijd echt niet heeft stilstaan.Tom schreef: cut the bullshit en roep dan ook niet dat gewicht zo heilig is denk ik dan. Vind je het gek dat auto's steeds zwaarder worden, de consument (zelfs wij) trekken ons er weinig van aan. Ben benieuwd wie hier als eerste de R26R heeft
Volgens mij is Jan van der Kooij nu een extra brede Lotus aan het bouwen met 270 pk, zou dus dit wel eens kunnen zijn.GTRene schreef:Die Ariel Atom 500 lijkt me ook wel scare yourselfze gebruiken allemaal die nwe uiterst compacte 2.4 V8 die superlicht is en veel vermogen levert, helaas is die motor nu nog te duur...
Ook leuk is de Lotus exige Concept die op wat beurzen stond, maar weet niet of ze die ook aan klanten leverden?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990 en 5 gasten