Schumacher stopt er mee
- Roger
Wijze beslissing van hem om nu te stoppen, nog even de wereldtitel pakken en dan met pensioen. Mooier kan je het toch niet afsluiten?
Overigens heb ik niks met Schumi, vindt het een eikel van een vent. Maar de feiten liggen er en daar kan niemand omheen. Schumi is de beste! Al die wereldtitels zijn niet zomaar komen aanwaaien..
Het enige wat ik me altijd heb afgevraagd: Wat was er gebeurt als Senna niet was verongelukt?? Hoeveel titels had hij nog kunnen pakken?? Ik kan me niet herinneren dat Schumacher ooit 1 op 1 met Senna heeft gevochten, maar denk dat het zeker een interessante tweestrijd was geworden. Helaas heeft het nooit zover mogen komen..
Overigens heb ik niks met Schumi, vindt het een eikel van een vent. Maar de feiten liggen er en daar kan niemand omheen. Schumi is de beste! Al die wereldtitels zijn niet zomaar komen aanwaaien..
Het enige wat ik me altijd heb afgevraagd: Wat was er gebeurt als Senna niet was verongelukt?? Hoeveel titels had hij nog kunnen pakken?? Ik kan me niet herinneren dat Schumacher ooit 1 op 1 met Senna heeft gevochten, maar denk dat het zeker een interessante tweestrijd was geworden. Helaas heeft het nooit zover mogen komen..
- Michel P
100% mee eens. Alesi, Berger, ploffende V12 blokken enz enz. en natuurlijk de oude DTM.....Mari Oh Oh! schreef:Ik ben ook niet de grootste Senna-fan hoor, maar dat ie het bij z'n team-genoot flikte maakte het wel een stuk minder erg en zelfs border-line cool. En ik keek al F1 voordat Schumi groot was en Ferrari nog zo'n heerlijk bagger team. Ik lieg niet als ik zeg dat ik het toen leuker vond, zal misschien niks met de beste man te maken hebben, maar zonder kan de sport prima overleven en met wisselende helden wordt het IMHO alleen maar leuker.
De eerste keer dat ik hem zag was overigens in mijn toen favoriete sport(naast de goede DTM) die (ook)om zeep geholpen is:Groep-C. Ik hoop overigens niet dat dat een voorteken is.
Deze heb je vast gemist Mario 6 serie DTM http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=1881
Michel
-
De beelden vanuit een rechtdoor schietende Senna bij 280 km/u kwamen voor zover ik mij kan herinneren uit de wagen van Shumacher. In zijn kielzog dus.
Verder een broertje dood aan 'als als' verhalen.
Zelfs mannen als Sterling Moss hebben hun respect voor Shumacher nooit onder stoelen of banken geschoven.
Verder een broertje dood aan 'als als' verhalen.
Zelfs mannen als Sterling Moss hebben hun respect voor Shumacher nooit onder stoelen of banken geschoven.
- Mari Oh Oh!
- Knot
Dat had ik graag willen zien, maar helaas.. en niemand zal ooit weten of het sabotage was of niet. Daarom ben ik ook gestopt met kijken na 1994.Roger schreef: Het enige wat ik me altijd heb afgevraagd: Wat was er gebeurt als Senna niet was verongelukt?? Hoeveel titels had hij nog kunnen pakken?? Ik kan me niet herinneren dat Schumacher ooit 1 op 1 met Senna heeft gevochten, maar denk dat het zeker een interessante tweestrijd was geworden. Helaas heeft het nooit zover mogen komen..
- Wilbert
- Mari Oh Oh!
- Ruud Hulsegge
Zjesus, we lijken hier wel een stel oude mannen. Vroegah was alles betur!
Der Schumi heeft een compleet baggerteam geïnspireerd om beter te gaan presteren. De mensen om hem heen hebben hem geholpen en Ferrari heeft serieus centen geïnvesteerd. Het heeft ze geen windeieren gelegd want heel Deutschland is door Schumacher en Ferrari roodgekleurd. Alleen dat is al een historische prestatie. Ik weet zeker dat er de komende decennia niet een rijder in staat zal zijn om zo'n ommegang te creëren in de beleving van autosport van de Duitse F-1 fan.
Dat is historie, en het wel of niet mogen van een persoon of karakter heeft daar niets mee te maken. De wil is zo sterk geweest bij Ferrari dat ze inderdaad op het randje gaan zitten. Dat deden en DOEN alle teams. Sommige worden er zwaar voor gestraft. Als voorbeeld: BAR is een paar wedstrijden geschorst en heeft puntenaftrek gehad. Een van de zwaarste straffen ooit. Omdat ze de regels anders interpreteren mbt de benzineleiding.
En als de conspiracy-theorie zo hoog staat: Waarom kon Renault vorig jaar zo dik kampioen worden?
Nu de spanning oploopt let iedereen iets meer op verkeerde dingen die gebeuren. Als Schumacher eenzelfde aktie had uitgehaald als dat Alonso einde rechte stuk deed hadden we iedereen horen schelden. Maar Alonso mag dat want die is lief (?)
Het is voor mij duidelijk dat het spannend is en volgend jaar spannend kan worden doordat enkele interessante namen bij andere topteams gaan rijden. Vind het wel leuk dat de aandacht dadelijk weer naar anderen gaat, want er rijd nog steeds veel talent in de F-1.
Nu nog een einde aan de optochten maken met inhaalmanoevres in de pitstraat en we hebben feest.
Ruud.
Der Schumi heeft een compleet baggerteam geïnspireerd om beter te gaan presteren. De mensen om hem heen hebben hem geholpen en Ferrari heeft serieus centen geïnvesteerd. Het heeft ze geen windeieren gelegd want heel Deutschland is door Schumacher en Ferrari roodgekleurd. Alleen dat is al een historische prestatie. Ik weet zeker dat er de komende decennia niet een rijder in staat zal zijn om zo'n ommegang te creëren in de beleving van autosport van de Duitse F-1 fan.
Dat is historie, en het wel of niet mogen van een persoon of karakter heeft daar niets mee te maken. De wil is zo sterk geweest bij Ferrari dat ze inderdaad op het randje gaan zitten. Dat deden en DOEN alle teams. Sommige worden er zwaar voor gestraft. Als voorbeeld: BAR is een paar wedstrijden geschorst en heeft puntenaftrek gehad. Een van de zwaarste straffen ooit. Omdat ze de regels anders interpreteren mbt de benzineleiding.
En als de conspiracy-theorie zo hoog staat: Waarom kon Renault vorig jaar zo dik kampioen worden?
Nu de spanning oploopt let iedereen iets meer op verkeerde dingen die gebeuren. Als Schumacher eenzelfde aktie had uitgehaald als dat Alonso einde rechte stuk deed hadden we iedereen horen schelden. Maar Alonso mag dat want die is lief (?)

Het is voor mij duidelijk dat het spannend is en volgend jaar spannend kan worden doordat enkele interessante namen bij andere topteams gaan rijden. Vind het wel leuk dat de aandacht dadelijk weer naar anderen gaat, want er rijd nog steeds veel talent in de F-1.
Nu nog een einde aan de optochten maken met inhaalmanoevres in de pitstraat en we hebben feest.
Ruud.
- Ruud Hulsegge
Dan heb je een boel gemist Knot. Want het waren hele mooie jaren afgewisseld met hele saaie jaren.Knot schreef:Dat had ik graag willen zien, maar helaas.. en niemand zal ooit weten of het sabotage was of niet. Daarom ben ik ook gestopt met kijken na 1994.Roger schreef: Het enige wat ik me altijd heb afgevraagd: Wat was er gebeurt als Senna niet was verongelukt?? Hoeveel titels had hij nog kunnen pakken?? Ik kan me niet herinneren dat Schumacher ooit 1 op 1 met Senna heeft gevochten, maar denk dat het zeker een interessante tweestrijd was geworden. Helaas heeft het nooit zover mogen komen..

En Wilbert: ik kijk gewoon hoe het loopt en ben niet meteen een fan van iemand. Dat moet hij verdienen.
Ik ben wel voor:
Spyker MF1
Albers
Doornbos
Iedere andere NL'er betrokken bij autosport
Op de nominatie voor fan zijn van staan:
Raikonen
Kubica
Massa
Button
Alonso (als hij ophoud met janken, want ik vind hem wel subliem rijden)
Dit is een willekeurige volgorde.
Fan van auto's (meer gevoel voor)
BMW (mooi logo Michel

Toyota
Ferrari (Thanks to Schumacher)
Honda (door de enorme historie met Senna)
Ruud.
- Mari Oh Oh!
Oké ik post hem hier ook maar:
http://www.youtube.com/watch?v=VcUGC_GoVnc
Is dit de straf waard?
Ìk kan zelfs helemaal niks opmerkelijks zien, maar ik ben merkenblind, denk ik dan maar.
http://www.youtube.com/watch?v=VcUGC_GoVnc
Is dit de straf waard?
Ìk kan zelfs helemaal niks opmerkelijks zien, maar ik ben merkenblind, denk ik dan maar.
- Joy
Iedereen groeit op met bepaalde succesvolle coureurs. Rebel groeide op met Senna ik met Schumacher. Senna ken ik alleen de historie van, Schumacher maak ik nu bewust mee.
Misschien ga ik vanaf nu ook zeggen dat vroeger ten tijde van Schumacher alles beter was zoals Rebel dat over Senna kan zeggen.
Het is maar net in wat voor tijd je opgroeit. En tijden veranderen. Senna is voor veel oudere mensen ook weer overtrefbaar door bijv. wat Juan Manuel Fangio vroeger presteerde in levensgevaarlijke auto's/ races.
Misschien ga ik vanaf nu ook zeggen dat vroeger ten tijde van Schumacher alles beter was zoals Rebel dat over Senna kan zeggen.
Het is maar net in wat voor tijd je opgroeit. En tijden veranderen. Senna is voor veel oudere mensen ook weer overtrefbaar door bijv. wat Juan Manuel Fangio vroeger presteerde in levensgevaarlijke auto's/ races.
- Hielke
Schumacher is de beste coureur aller tijden. Daar kan geen Senna, Prost, Fangio of wie dan ook tegenop.
Ik vind het jammer dat hij stopt. Gelukkig hebben we met Alonso en misschien met Raikonen rijders van bijna gelijkwaardig niveau. Ik had het verschrikkelijk gevonden als Schumacher was gestopt terwijl hij z'n gelijke nog niet had gevonden. Dan was de F1 voor mij een bekeken race geweest qua kijkspektakel. Of ie het dit jaar wint of niet vind ik minder belangrijk.
Ik vind het jammer dat hij stopt. Gelukkig hebben we met Alonso en misschien met Raikonen rijders van bijna gelijkwaardig niveau. Ik had het verschrikkelijk gevonden als Schumacher was gestopt terwijl hij z'n gelijke nog niet had gevonden. Dan was de F1 voor mij een bekeken race geweest qua kijkspektakel. Of ie het dit jaar wint of niet vind ik minder belangrijk.
- Wilbert
Ik ben 32 en kijk door een oudere broer en vader die gek zijn van de formule1 al vanaf dat ik een jaar of twaalf was dus geen schumi! En ferrari had al jaren niks meer gepresteerd met alesi en consorten. Schumi, Todt, brawn hebben het team gemaakt wat het nu is.
@Rebel blijkbaar kan jij alleen maar melden dat je een oude lul bent en dat je het liefst nog naar mensel piqeut enz kijkt.
http://www.formule1wereld.nl/2006/teams_ferrari.php
@Rebel blijkbaar kan jij alleen maar melden dat je een oude lul bent en dat je het liefst nog naar mensel piqeut enz kijkt.
http://www.formule1wereld.nl/2006/teams_ferrari.php
- Ruud Hulsegge
Rebel, schermen met leeftijd is zeau uit tegenswoordig. Vind het een beetje flauw dat je je tot dit niveau verlaagdRebel schreef:Ferrari groot gemaakt? Ferrari een bagger-team?
Hoe oud zijn jullie dan? pas beginnen te kijken in de tijd van Schumacher?
Ik gun hem een waardig afscheid (zonder wereldtitel) 8)

Maar als jij zo graag over vroegah hebt.
Nee, ik ben niet begonnen met kijken toen Schumacher wereldkampioen werd. Sterker nog, mijn interesse loopt zelfs terug tot de tijd van Jim Clark. Niet dat ik die tijd bewust heb meegemaakt, maar dat is zeau onbelangrijk in mijn ogen. Volgens mij ben je gewoon aan het flamen.

- Mari Oh Oh!
-
- Ruud Hulsegge
Dat is het mooie van die tijd. Door marketing en contracten kan een coureur van de topteams niet meer zomaar rijden in wat hij zelf wil.Mari Oh Oh! schreef:Piquet heeft tenminste smaak.
Uiteraard doen veel coureurs wel mee met autotests, maar wat ze prive rijden word wel zo'n beetje door het team bepaald. Daarin zeg ik wel dat vroegah alles beter was.

-
@Rebel, wat een fantastisch niveau heb jij bereikt. Schermen met leeftijd blijkt inderdaad weinig te zeggen, want op dit moment verlaag jij je tot het niveau van een 5 jarige.
Vind het zowieso triest om een andere mening die ik heb te gaan pareren met een persoonlijke aanval. Tot op dit moment heb ik dit in en in trieste nivau, wat tot nu toe voorbehouden was aan Seat-online, niet gezien op DF.
Erg jammer dat sommige mensen met dit soort "argumenten" hun gelijk willen halen.
Uit de reacties van Rebel (niet gerelateerd aan de sport maar gesproken uit emotie) blijkt des te meer dat sommige mensen die jonger zijn, in dit geval ik aangezien ik nog in mijn broek scheet toen Rebel al man genoeg was om met een pot bier naar de F1 te gaan kijken, meer verstand hebben van bepaalde zaken.
Ik vind het jammer dat dit soort reacties hier nodig zijn.
Vind het zowieso triest om een andere mening die ik heb te gaan pareren met een persoonlijke aanval. Tot op dit moment heb ik dit in en in trieste nivau, wat tot nu toe voorbehouden was aan Seat-online, niet gezien op DF.
Erg jammer dat sommige mensen met dit soort "argumenten" hun gelijk willen halen.
Uit de reacties van Rebel (niet gerelateerd aan de sport maar gesproken uit emotie) blijkt des te meer dat sommige mensen die jonger zijn, in dit geval ik aangezien ik nog in mijn broek scheet toen Rebel al man genoeg was om met een pot bier naar de F1 te gaan kijken, meer verstand hebben van bepaalde zaken.
Ik vind het jammer dat dit soort reacties hier nodig zijn.
-
LOL @ k33z
Wat ga je nu doen, je mama halen?
[img:23:31]http://www.ttr-club.de/wbboard/images/smilies/tramp.gif[/img]
Succes met de laatste drie wedstrijden van jullie "god"
Volgend jaar wordt het weer spannend

-
Ik vraag me serieus af waar deze opmerkingen op slaan.Rebel schreef:LOL @ k33z
Jij blijkt alles te zien als een persoonlijke aanval.