Alpina Roadster S Supercharged (projectsite live! )
-
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Volgens mij is dit ook de perfect driftmachine geworden. Op lelystad kun je dat veilig proberen 8)
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
En anders ken 'ie wel komen filmenRené130i schreef:Volgens mij is dit ook de perfect driftmachine geworden. Op lelystad kun je dat veilig proberen 8)

- wooter
Zowiezo wil ik ook naar dat driftevenement; 343 ///M-pk's lijken me teveel om thuis op de koer los te laten. En die Z-meet wil ik zeker en vast doen. 6-7 december iets gepland?
Overigens rij ik op klinkers en kasseien ook gewoon hard door hoor, ga er niet als een slappe lul zachtjes over
Overigens rij ik op klinkers en kasseien ook gewoon hard door hoor, ga er niet als een slappe lul zachtjes over

-
Ik heb dan nog geen plannen.wooter schreef: En die Z-meet wil ik zeker en vast doen. 6-7 december iets gepland?
- Femme
Ik gebruik Sony Vegas 8.0 Pro met de plugins Magic Bullet Looks (kleurbewerking), Neat Video (ruisverwijdering), Mercalli (beeldstabilisatie) en Radiance (bokeh). Vegas is inmiddels ranzig instabiel met het renderen van mijn filmpje (een Full HD-render krijg ik niet eens voor elkaar), maar dat zou ook kunnen liggen aan de plugins.Rivanov schreef:Waarin gemonteerd Femme? Final Cut Pro? Of werken de tweakers niet op Apple?
Ik weet niet hoe degelijk jouw interieur in elkaar steekt maar die van mij gaat dan nogal rammelen ondanks het vilt dat er inmiddels in verwerkt is, dus ik doe liever dan wat rustiger aan.wooter schreef:Overigens rij ik op klinkers en kasseien ook gewoon hard door hoor, ga er niet als een slappe lul zachtjes over
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
En Final Cut Pro is niet het proberen waard?Femme schreef:Ik gebruik Sony Vegas 8.0 Pro met de plugins Magic Bullet Looks (kleurbewerking), Neat Video (ruisverwijdering), Mercalli (beeldstabilisatie) en Radiance (bokeh). Vegas is inmiddels ranzig instabiel met het renderen van mijn filmpje (een Full HD-render krijg ik niet eens voor elkaar), maar dat zou ook kunnen liggen aan de plugins.Rivanov schreef:Waarin gemonteerd Femme? Final Cut Pro? Of werken de tweakers niet op Apple?
- Femme
Dan moet ik een MacPro kopen waar ik eigenlijk niet zo'n zin in heb (ik knutsel graag aan hardware en vind Windows ondanks alle ranzigheden overzichtelijker werken dan OS X).
- Rivanov
Dacht ik al! 
Maar heb wat kantoorfoto's van jullie bekeken, en daar stonden wel wat Mac's, dus ik dacht..misschien heb je er ook wel één thuis staan.

Maar heb wat kantoorfoto's van jullie bekeken, en daar stonden wel wat Mac's, dus ik dacht..misschien heb je er ook wel één thuis staan.
-
Femme schreef:
Ik gebruik Sony Vegas 8.0 Pro met de plugins Magic Bullet Looks (kleurbewerking), Neat Video (ruisverwijdering), Mercalli (beeldstabilisatie) en Radiance (bokeh). Vegas is inmiddels ranzig instabiel met het renderen van mijn filmpje (een Full HD-render krijg ik niet eens voor elkaar), maar dat zou ook kunnen liggen aan de plugins.
Vegas FTW! 8)
- Femme
Mijn vriendin heeft een Macbookje en ik heb twee 30" Cinema Displays (waarvan er één half stuk met dansende pixels) en een oude Mac Mini G4
. Op die laatste zou ik geen Final Cut willen draaien (ding is baggertraag).
Op kantoor hebben we idd een paar Macs staan.
Vegas is erg gebruiksvriendelijk en ik kan er mee doen wat ik wil, het is alleen nogal jammer dat ik er nu problemen mee heb (ik heb echter het sterke vermoeden dat dit aan een van de plugins ligt).

Vegas is erg gebruiksvriendelijk en ik kan er mee doen wat ik wil, het is alleen nogal jammer dat ik er nu problemen mee heb (ik heb echter het sterke vermoeden dat dit aan een van de plugins ligt).
- Rivanov
30" Dual Screen!
Ach, ik ben blij met m'n 20" iMac! 8)

Ach, ik ben blij met m'n 20" iMac! 8)
- Daniel
Dat klopt inderdaad wel, het vermogen komt heel gelijkmatig en voorspelbaar vrij...er is alleen zo veel van en dus zul je met name bij het uitkomen van bochten op nat met een redelijk fluwelen voetje moeten uitaccelereren om te voorkomen dat je een schuiver maakt.Tom schreef:Daniël,
Ik ben ook absoluut geen racer hoor (meer boulevardcruiser), maar wat ik bedoel is dat het niet aan de auto ligt als er ongecontroleerde dingen gebeuren. Sommige auto's met turbo leveren ineens vermogen. Wanneer je dan veel vermogen hebt en je tikt per ongeluk het gaspedaal iets te enthousiast aan, dan moet je echt alert reageren omdat je zonder het zelf door te hebben ineens op de gripgrens zit. Een auto waarin de balans kut is (oudere types Porsche 911 om maar iets te noemen) zijn ook listig omdat het gewicht meespeelt. Bij Femme's auto vond ik dat juist meevallen dankzij een prima setup (je voelt goed aan wat de auto doet), juiste balans en mooie vermogensafgifte. Een fout ligt dan echt aan de bestuurder die niet met het gaspedaal kan omgaan (al kan een ongeluk altijd in een klein hoekje schuilen).
- RobinM
- Auto: Porsche 911 Carrera (996)
Hmm, toch maar eens Vegas gaan leren. Tot nu toe altijd met Première gewerkt maar dat is bagger in vergelijking met VegasFemme schreef:Mijn vriendin heeft een Macbookje en ik heb twee 30" Cinema Displays (waarvan er één half stuk met dansende pixels) en een oude Mac Mini G4. Op die laatste zou ik geen Final Cut willen draaien (ding is baggertraag).

- Rivanov
Waarom is Premiere bagger? WIndows Movie Maker, dat is bagger..maar Premiere is ook een goed programma!
Heb Final Cut Pro (heel Final Cut Studio 2) op m'n iMac staan, maar moet me nog eens een keer goed verdiepen in het programma want het is zó uitgebreid. Hollywood films worden zelfs met FCP geëdit..
Heb Final Cut Pro (heel Final Cut Studio 2) op m'n iMac staan, maar moet me nog eens een keer goed verdiepen in het programma want het is zó uitgebreid. Hollywood films worden zelfs met FCP geëdit..
- wooter
Femme, met wat voor camera zijn die beelden gemaakt?
Ben op zoek naar een goeie met HD-aspiraties, maar weet niet ofdat ik beter een consumer Canon haal in afwachting van een RED Scarlett, of gewoon een goeie Panasonic DVX200...
Ben op zoek naar een goeie met HD-aspiraties, maar weet niet ofdat ik beter een consumer Canon haal in afwachting van een RED Scarlett, of gewoon een goeie Panasonic DVX200...
- wooter
Femme?Tom schreef:Ik heb dan nog geen plannen.wooter schreef: En die Z-meet wil ik zeker en vast doen. 6-7 december iets gepland?

- Fabian
wat een VET VET MODDERVET filmpje zeg!!! Respect!!!! 

- RobinM
- Auto: Porsche 911 Carrera (996)
Omdat alle video's van dit niveau met Vegas gemaakt zijn. Wil denk ik toch wat zeggen over het kwaliteits level van Première (en zeker WMM).Rivanov schreef:Waarom is Premiere bagger? WIndows Movie Maker, dat is bagger..maar Premiere is ook een goed programma!
Laat ik het wat anders zeggen, heb op school geleerd te werken met Première maar typisch voor die school, je begint nooit bij het begin. Dus heb maar wat halve dingen geleerd. Wordt dus tijd voor een goed tutorial over video bewerking in Première

- Stéphane
Helemaal eens, Fabian. Nog maar een keer hier:Fabian schreef:wat een VET VET MODDERVET filmpje zeg!!! Respect!!!!
http://www.ilija.nl/alpina/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwaardieponder de indruk :shakeit:
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Fantastisch Femme!
Ga je weer een keer mee naar London met dit apparaat?
Dit filmpje doet me trouwens aan een andere grootmeester denken: http://www.youtube.com/watch?v=uIZ_LeaTCDw" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar is Jordy tegenwoordig, ik had eigenlijk op nog wel wat van dit soort filmpjes gehoopt?
Ga je weer een keer mee naar London met dit apparaat?
Dit filmpje doet me trouwens aan een andere grootmeester denken: http://www.youtube.com/watch?v=uIZ_LeaTCDw" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar is Jordy tegenwoordig, ik had eigenlijk op nog wel wat van dit soort filmpjes gehoopt?
Jordy heeft het tegenwoordig te druk met zn eigen werk... ECHTE producties... doet oa DTCC programma inelkaar flansen op RTL
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Ahhhh ok, geen tijd meer voor het gepeupel dus.
Wel tof voor hem dat ie er zijn werk van gemaakt heeft.

Wel tof voor hem dat ie er zijn werk van gemaakt heeft.
- Stéphane
Dit is het bedrijf van Jordy:Paul schreef:Jordy heeft het tegenwoordig te druk met zn eigen werk... ECHTE producties... doet oa DTCC programma inelkaar flansen op RTL
http://www.marlinmedia.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar kun je zien waar hij zich tegenwoordig mee bezig houdt. Ik heb alleen medelijden met die vreselijke voice-over

-
Ik denk dat de voice-over er weinig last van heeft, eerder jij dankzij het resultaat.Stéphane schreef:Paul schreef:Jordy heeft het tegenwoordig te druk met zn eigen werk... ECHTE producties... doet oa DTCC programma inelkaar flansen op RTL
Ik heb alleen medelijden met die vreselijke voice-over

- Stéphane
Ja, zoietsChristoph schreef:Ik denk dat de voice-over er weinig last van heeft, eerder jij dankzij het resultaat.