Aernoudt schreef:Fuller TS bak is ff wennen voor de meeste mensen in het begin, daarna wil je niet anders meer (icm een voertuig met zo veel koppel) of je wilt het nooit meer
. Val zelf in de eerste categorie.
Hobby trucker?

Aernoudt schreef:Fuller TS bak is ff wennen voor de meeste mensen in het begin, daarna wil je niet anders meer (icm een voertuig met zo veel koppel) of je wilt het nooit meer
. Val zelf in de eerste categorie.
Vriend van mij heeft een transport bedrijf, wel zo handig als je dan zelf alle rijbewijzen hebt + ccvb (chauffeurs diploma), gevaarlijke goederentransport en geconditioneerd transport diplomahugo schreef:[...
Hobby trucker?
Erik K. schreef:CW waarde van de e39 M5 is ik meen 0,29
Erg goed dus. Ik denk niet dat de M3 beter is.
Oeps even te snel (overheen) gelezenRobin schreef:Erik K. schreef:CW waarde van de e39 M5 is ik meen 0,29
Erg goed dus. Ik denk niet dat de M3 beter is.
Erik, daar waren we al uit dus dat laten we rusten.
Robin, ik heb je al eens eerder gezegd dat ik toen in die "test" 997S aan het cruisen was!Robin schreef:Als een M3 E9x al 'buslengtes' wegloopt bij een M3 CSL en een Carrera 997S dan wil ,ik wel eens een test zien tussen een 997GT3 en een 997S, dat moet gewoon 'straatlengtes' zijn
Ja Andre, had ik ook met die standaard 135i. Paar keer plankgas en je zat zo op de 120* olietemp, en eigenlijk bij normaal rijden op de snelweg stond die temp meter ook ergens tussen de 100 en 120*. En de temperatuur zakte ook heel langzaam naar omlaag. Maar dat is dus een heeeeeeeeel stuk verbetert met die Schnitsel chip, da's niet normaal meer. Weet niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen maar scheelt gemiddeld 30 to 40* koelere olietemp. Ook bij vollast komt ie niet meer boven de 95-100* uit. Bij normaal rijden ergens rond de 80. Volgens mij heb ik geen grotere oliekoeler (zal eens vragen, maar weet wel zeker van niet). Het verbaasde mij dus wel hoe heet die olie werd eigenlijk met een standaard 135i.Andre schreef:Ik had al met de standaard 135i een vrij hoge olie temp wanneer je er even aan trok.
Wat revt die 135i langzaam zeg, vergelijkbaar met mijn Polo 1.4D uit 1993Ferdinand schreef:ja(!) cijfertjes, en dan nu over de ACS1.35i:
(Uit EVO nr.66 2008) 0 - 200: 16.73s![]()
(Uit Sport Auto nr. 8 2008) 0 - 200: 17.7s![]()
(Uit het dagelijkse leven met mij als bestuurder) 0 - 200: 34s![]()
Da's dan duidelijk, EVO heeft gelijk :banaan:
Potver, die Porsche Cayman S!!
http://www.youtube.com/watch?v=hEN14y7L ... re=related
lol. Dat heet 'efiency dynamics'.. niet te veel rev. wel power.... of zo ietspartyondude schreef:Wat revt die 135i langzaam zeg, vergelijkbaar met mijn Polo 1.4D uit 1993Ferdinand schreef:ja(!) cijfertjes, en dan nu over de ACS1.35i:
(Uit EVO nr.66 2008) 0 - 200: 16.73s![]()
(Uit Sport Auto nr. 8 2008) 0 - 200: 17.7s![]()
(Uit het dagelijkse leven met mij als bestuurder) 0 - 200: 34s![]()
Da's dan duidelijk, EVO heeft gelijk :banaan:
Potver, die Porsche Cayman S!!
http://www.youtube.com/watch?v=hEN14y7L ... re=related
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten