Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
-
- Berichten: 11407
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
ik hoor alleen 8400rpm en voel 420pk en haren recht op de kop.
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ja, met 1600 gereden km............................Andre schreef:ik hoor alleen 8400rpm en voel 420pk en haren recht op de kop.

Jij komt nog niet verder dan 5500RPM..........................en als het wel zo zo is; shame on you

- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Driften moet je met zo'n ding! Of niet Andre 

-
- Berichten: 55199
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
fwiw, Steve Dinan van Dinan in de USA, die tuner, komt met een 4.6 literversie van de 4.0V8 M3 motor en >500pk. Kost wel 'n paar centen.
- Ahmed
- Berichten: 2779
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:51
- Locatie: F30 328i / E46 330i / Fireblade SC57
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Hoor dat ding brullennnnnn

- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
De eerste Lacuna Seca Blue..............................................niet echt de goede kleur voor deze kar IMHO
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=188298" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.nl/archive/2008/11/ ... post-17518" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=188298" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.nl/archive/2008/11/ ... post-17518" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jurriuit
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:26
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Hoe degradeer ik de inruilwaarde van m'n auto tot nul les 1
Voordeel: wordt de goedkoopste M3 op de 2dehandsmarkt
welke doen?

Edit:
Dit interieurtje er gelijk in
naaaaaaaaaaaaiz


Voordeel: wordt de goedkoopste M3 op de 2dehandsmarkt
welke doen?
Edit:
Dit interieurtje er gelijk in
naaaaaaaaaaaaiz

Laatst gewijzigd door Jurriuit op 24 nov 2008, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Links graag.....dank u!
- Jurriuit
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:26
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Moeilijk, moeilijk....
Wit wordt een tikkie saai, aan de andere kant is het carbon dak wel het mooist op een witte auto
Wit wordt een tikkie saai, aan de andere kant is het carbon dak wel het mooist op een witte auto

- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Mark Nauta schreef:Links graag.....dank u!
http://www.autoblog.nl/archive/2008/11/ ... ickenpflug" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jurriuit
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:26
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ff naar boven scrollen en klikkie doen op naaaaaaaizromo schreef:Mark Nauta schreef:Links graag.....dank u!
http://www.autoblog.nl/archive/2008/11/ ... ickenpflug" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Berichten: 55199
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
In sportauto een testje van de AC Schnitzer S3/M3 E92 met adere remmerij 9 mille, 5 pk meer(...) een ander onderstel 6500 geloof ik. Wat interieur en exterieurshit EN andere 19"ers en nu 19" 265ers OOK OP DE VOORAS Pilot Sport Cup, dus GELIJKE BANDENMATEN. 9,5j.265 vóór EN achter!!!!
Ding doet 1,5 sec sneller over Hockenheim Kurz. 1:12, 8 dacht ik, prima.
Om de bak onderstuur uit een E9x M3 te halen kun je de bandenmaat achter verkleinen naar die van voor, dus van 265 naar 235 geloof ik. Maar 't kan ook andersom.
Kán theoretisch er een achterwiel/band combi 19" om de vooras van een E9x M3? Ik denk 't niet, of kun je een bredere band om dat voorwiel doen ofzo. Van 235 naar 255 max ofzo?
Andre? Of wie weet dat?
Ding doet 1,5 sec sneller over Hockenheim Kurz. 1:12, 8 dacht ik, prima.
Om de bak onderstuur uit een E9x M3 te halen kun je de bandenmaat achter verkleinen naar die van voor, dus van 265 naar 235 geloof ik. Maar 't kan ook andersom.
Kán theoretisch er een achterwiel/band combi 19" om de vooras van een E9x M3? Ik denk 't niet, of kun je een bredere band om dat voorwiel doen ofzo. Van 235 naar 255 max ofzo?
Andre? Of wie weet dat?
-
- Berichten: 55199
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Next gen ///M turbo's zoals we al dachten....
http://www.autoweek.com/article/20081126/FREE/811269993" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=189170" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.com/article/20081126/FREE/811269993" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=189170" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Best kans dat het grootste deel van die anderhalve sec in dat onderstel zit.Robin schreef:In sportauto een testje van de AC Schnitzer S3/M3 E92 met adere remmerij 9 mille, 5 pk meer(...) een ander onderstel 6500 geloof ik. Wat interieur en exterieurshit EN andere 19"ers en nu 19" 265ers OOK OP DE VOORAS Pilot Sport Cup, dus GELIJKE BANDENMATEN. 9,5j.265 vóór EN achter!!!!
Ding doet 1,5 sec sneller over Hockenheim Kurz. 1:12, 8 dacht ik, prima.
Om de bak onderstuur uit een E9x M3 te halen kun je de bandenmaat achter verkleinen naar die van voor, dus van 265 naar 235 geloof ik. Maar 't kan ook andersom.
Kán theoretisch er een achterwiel/band combi 19" om de vooras van een E9x M3? Ik denk 't niet, of kun je een bredere band om dat voorwiel doen ofzo. Van 235 naar 255 max ofzo?
Andre? Of wie weet dat?
265 voor kan je natuurlijk proberen. Eigenlijk is het heel simpel krik dat ding op en wissel aan 1 kant voor naar achter

-
- Berichten: 11407
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Als M alleen Turbo s maakt. Dan is dit mijn laatste M3. Dan moet de volgende auto een 2e hands GT3 worden.
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Eigenlijk is de 135i coupe al een turbo emmetje vind ik. Hij kan alleen niet de M1 naam waardig dragen.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
HèhèAndre schreef:Als M alleen Turbo s maakt. Dan is dit mijn laatste M3. Dan moet de volgende auto een 2e hands GT3 worden.

-
- Berichten: 55199
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ik weet 't niet, een Alpina B3 Biturbo zal wel fijn rijden. En als ik zie wat een 997Turbo/GT2 voor alleskunners/racers zijn zie ik de toekomst niet helemaal pessimistisch tegemoet. Tuurlijk moeten ze opbokke met ///M X6en en andere dikke rothokken. Maar een ///M GmbH geprepareerde 1er en 3er met 1 of 2 turbootjes. Zo werden ze ook wereldkampioen in 1983 met de Brabham, ook met 2 turbootjes
We zien wel, anders maar een C63 AMG.

We zien wel, anders maar een C63 AMG.

- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Tegen de tijd dat ///M aan te turbo ( danwel TT) gaat, is AMG niet ver uit de buurt, geloof me maar, die willen voor mekaar niet onderdoen, en dankzij het miljö geneuzel zijn dikke motoren ( eigenlijk as we speak) passe............dus de turbo is hoe dan ook een must om nog power te genereren, welk merk het ook is, niemand ontkomt er aan...................
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
En is het werkelijk zodat een goede turbo-getunde sportmotor, niet lekker rijdt? (ergo: goed aan het gas hangen, directe respons, geen waarneembaar turbo gat, geen vermogens terugval etc. etc.). Ik vind de 3ltr TT van BWM bijv. helemaal geen sportmotor maar meer een higway cruiser engine. Hebben jullie wel eens in een bijv. golf GTi turbo gereden? Of ander goede sportturbo motoren?
-
- Berichten: 11407
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
evo s en subaru s allemaal turbo gat. Niks hangt zo mooi aan het gas als een hoogtoerige atmo.
-
- Berichten: 55199
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Niet te geloven. Usain Bolt, 'swerelds snelste atleet op de 100 meter kreeg van BMW in Munchen de Fahrertraining toen ie een M3 E92 aanschafte. Blijkt er (ff scrollen) ook een zekere uBolt te posten op het forum, die zich voordoet als Usain, you never know. Zou kunnen maar ik denk dat 't een faker is.
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=189321" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=189321" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Way over the top IMHO...........................de kleur die vind ik wel mooi, das ook het enige.....................
Brabham E92 M3
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=189499" onclick="window.open(this.href);return false;
Brabham E92 M3
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=189499" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mark 320iS
- Berichten: 2885
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Van schuin-achter vind ik hem errug gaaf.romo schreef:Way over the top IMHO...........................de kleur die vind ik wel mooi, das ook het enige.....................
Brabham E92 M3
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=189499" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanuit de andere hoeken inderdaad over the top. Die bult op de motorkap is veeel te groot, en die velgen..

Is er al iets bekend over de verdere specs, vermogen, gewicht enz...
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Fucking gaaf !!
Die Brabham racing: voorkant met doorlopende lijn van koplampen naar grille is wel subliem. Interieur is ook fraai.
Evenals die Leather Edition, my god, stickselparadijs

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Martijn 327i en 10 gasten