Asfaltkwaliteit Zandvoort
- Dennis Cavallino
Re: Asfaltkwaliteit Zandvoort
Hans rijdt heel 't circuit in z'n 3. 

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Met de Corolla zat ik ook aan de 200/205km/u (op de teller) met +/- 145whp @ 1030kg.
-
Met m'n 147 paardjes en nog geen 900 kg haal ik geen 200. Maar ik ga dan ook als een pluisje door bos uit. 

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Tellerafwijking misschienR.J schreef:Dan wil ik toch weten hoe jij bos uit uitkomt?Hans GP schreef:Dat ga je niet redden.. met de Dax (240pk op 690kilo maar ziet eruit als een aardappel) haal ik net de 200, ligt er heel erg aan hoe hard je Bos uit uit komt..Laurens Nijssen schreef:Trouwens, wat voor snelheid haal je gemiddeld op het rechte stuk voor de Tarzan?
In mijn geval 150 pk op 1180KG, 0 - 100 rond de 8,5 a 9 sec, top van 225.
Iemand een idee?
die bocht en de Kumho is erg bepalend voor jouw top op het rechte stuk op zandvoort.. maarre.. boeien, richting scheivlak wordt het pas leuk! 8)
Tip! Gas erop houden net boven, voor het aanrempunt van scheivlak..Ik haal met 170 pk op 1000 kg namelijk net de 200.
120-130 uitkomen kumho, plankgas door bosuit, 160 het rechte stuk op en voor het safezone aanrempunt (110 meter) tik ik de 200 aan.

- @iko
Laurens gaat met vrijrijden. Dan zou ik het gas er maar even van afhalen in Slotemaker, want dan ligt er een extra chicaneHans GP schreef:Dat ga je niet redden.. met de Dax (240pk op 690kilo maar ziet eruit als een aardappel) haal ik net de 200, ligt er heel erg aan hoe hard je Bos uit uit komt..Laurens Nijssen schreef:Trouwens, wat voor snelheid haal je gemiddeld op het rechte stuk voor de Tarzan?
In mijn geval 150 pk op 1180KG, 0 - 100 rond de 8,5 a 9 sec, top van 225.
Iemand een idee?
die bocht en de Kumho is erg bepalend voor jouw top op het rechte stuk op zandvoort.. maarre.. boeien, richting scheivlak wordt het pas leuk! 8)
Tip! Gas erop houden net boven, voor het aanrempunt van scheivlak..

Erg goed opletten daar, de eerste 2 rondjes van elke heat.
Ook goed de mensen in de gaten houden die achter je rijden (en het vergeten zijn of het niet weten).
Ik heb er eentje meegemaakt die 2 rondes achter elkaar rechtuit ging :!: Gelukkig was ik er op bedacht

- Downforce Hans
Dan heb je niet goed opgelet want ik heb zeker wel gereden hoor.allen schreef:Dat was Spa, en die pitlane heeft je zilveren Curver box niet gezien. Hooguit de PITBOX!HANZ06 schreef:Ik heb jou 1x een ideale lijn zien rijden en dat was achter me aan in de pitsallen schreef:Ghehe, misschien heb ik nooit DIE ideale lijn genomen metin... Een stoeprand opknallen gaat ook mij te ver.![]()
![]()
Ik denk dat te geconcentreerd met je make up doos aan het spelen was.
Je moet daar ook niet te licht over denken hoor want je prikt natuurlijk zo in je vingers als je niet oplet tijdens het manicuren van je nageltjes.
Het resultaat was er wel naar moet ik zeggen al was het jammer dat je krultang het niet deed.
Maar dat was te verwachten want die tang was toch het boord gereedschap van die slopel

Grtz,Hanz06