Is er niet ergens een youtube filmpje tussen een e90 M3 en een 997 GT3 ? klaar..
Dennis Schroyen schreef:
Om even duidelijk te zijn, het interesseert me geen ene moer dat bijvoorbeeld een opgefokte geit m'n auto voorbijgaat. Kheb een maatje met een 200sx die in elke versnelling een autolengte pakt op die M5, boeie. Respect en alles wat je maar wensen kan, maar hebben mot ik 'em niet.
Welke 'eerlijkheid', deze 'eerlijke'reactie op mijn posting?Dennis Schroyen schreef: @ Robin
vond het gewoon redelijk grof om mijn eerlijkheid in vraag te stellen.
Die rondjes vraag ik mij 100% af. Een 355pk 997S heeft al niks te vertellen tov de E92 M3 vanwege 't pk verschil, een GT3 heeft 5 pk minder en een beroerdere aerodynamica. Het zal 'n paar wagens schelen(en DAT zei ik ook in m'n beginpost Dennis) EN omdat een E9x M3 iets sneller is dan een E39 M5(resultaat tegen een maatje van me) Daar bega jij je denkfout.Een 996Mk1 wordt ook de vloer met een E9x M3 aangeveegd(buslengtes ) behalve in bochten.Dennis Schroyen schreef:Vergeet het maar Robin. Een 997 GT3 rijdt rondjes rond een e9x M3. Mijn M5 is iets sneller dan een e90/e92 M3 en toen ik een paar weken terug achter een GT3 RS van de lokale staalboer probeerde te gaan hing me de kak in de broek. Sodeju zeg, dat was echt niet normaal meer. Vanaf 120 trok dat ding gewoon BUSlengtes per seconde...
Ik ben in de overtuiging dat zelfs de 996 GT3 van Jan O. de M5 een poepje laat ruiken. Niet teveel op die debiele cijfertjes afgaan, vooral hoogtoerige Porsches moet je niet onderschatten...
Als ik het zo een beetje goed kan inschatten tov die Z4-M is die Steinway einser sneller dan een e90/e92 M3...
Die Z4-M gaat dicht bij de performance van een e9x M3 zitten.
360pk vs 420pk + DKG had ik ook niet anders verwacht.Robin schreef:Tristan , doe ik ook niet, prima auto's
http://www.youtube.com/watch?v=7hXUDb1X6dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou 343pk en 367 zouden anders wel ff sneller zijn dan de M3, en dan de CSL ook 360....Tristan schreef:360pk vs 420pk + DKG had ik ook niet anders verwacht.Robin schreef:Tristan , doe ik ook niet, prima auto's
http://www.youtube.com/watch?v=7hXUDb1X6dk" onclick="window.open(this.href);return false;
LOL. Zo houdt ik met een 1.6 Rallye 105pk/136Nm een 1e gen. 330d Touring 184pk/400Nm easy bij tot 180km/u.Dennis Schroyen schreef:haha roflol...
Nog een vraagstukje:
Waarom kan ik met een Toyota Auris 2.2 D-cat 177pk/400Nm maar net(dus niet inhalen) een 318iS 140 pk 190Nm bijhouden?
Dennis Schroyen schreef:.
Dat die e9x M3 opeens enorm overrated is, dat is een andere story...
Belangrijk gegeven inderdaad Andre.Andre schreef:Vergeet 1 ding niet dat bij een staande start een porsche groot voordeel heeft.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], jvb en 6 gasten