Extra driftdag Papenburg 23 november 2008
- driftsport
Re: Extra driftdag Papenburg 23 november 2008
Aanstaande zondag (30 november) gaan we naar Papenburg.
Kan iemand ons een hotelletje in de buurt van het ATP aanraden?
Kan iemand ons een hotelletje in de buurt van het ATP aanraden?
- Pescatore
40% platensper om preciezer te zijnhugo schreef:25% rally sper en quickrack stuurhuisMathieu schreef:"Nothing else Matters"
's Middags ben ik bij Pescatore ingestapt in een 2.0 Sierra met gele Koni's, 100% sper en geen stuurbekrachtiging. In één woord geweldig.
Dit is nog eens een fun autoHelemaal goed.
En super vorderingen waargenomen bij Pescatore en zijn kameraad, echt super gedaan.
:![]()

Later ben ik nog even ingestapt in de paarse M5 van Dick, en toen werd nog eens duidelijk gemaakt wat het echte dwarse rijden inhoudt. De auto plus bestuurder gaven daarbij geen krimp

Super dag gehad, kijk nu al uit naar de volgende dag op het ATP terrein!
- Pescatore
Quanta kosta?driftsport schreef:Nog 5 plaatsjes vrij voor 30 november, Wie??

- driftsport
Mod edit:
bericht verwijderd, reclame maken voor bedrijven is niet toegestaan.
bericht verwijderd, reclame maken voor bedrijven is niet toegestaan.
-
Beetje vreemd om reclame te maken in dit topic.
????????
????????
- RVV
Andre schreef:Beetje vreemd om reclame te maken in dit topic.
????????
Precies..
Daarom verwijder ik die berichten ookmodteam@driving-fun.com"]Allereerst is het aanbieden van zaken op commerciële basis niet toegestaan!
Bedrijven kunnen hier dus niet adverteren.

-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Het was weer geweldig. Na 2 jaar eindelijk weer driften met mijn eigen auto :banaan: Nu weet ik ook waarom ik door ben gegaan met het organiseren van deze dagen want het controleren van je auto in de instabiele fase is echt vreselijk verslavend. En het mooie is dat je nooit uitgeleerd raakt. Ga een rondje met Andre mee en je weet gelijk weer dat die drift waarop je zojuist zo trots was slechts enkel kinderspel was en er nog heel veel ruimte voor veebetering is. En aangezien ik heel erg leergierig ben is dat voor mij weer een uitdaging voor komend jaar. Want, ondanks alle problemen met de Duitse belasting in het verleden, en het zoeken naar voldoende deelnemers om het uberhaubt door te kunnen laten gaan, kan ik mededelen dat we in 2009 weer welkom zijn in Papenburg. Gisteren belde de verantwoordelijke ATP medewerker met de mededeling dat ze super tevreden zijn over de manier waarop wij, en dat zijn zowel de orginisatoren als de deelnemers, de boel op de rit hebben, controleren en in de hand houden. Ik wil hier dank ook nogmaals mijn dank betuigen aan zowel Rody als Andre voor het elke keer weer klaar staan om er een succes van te maken. Daarnaast ook weer de spontane acties van Fabian, Mathieu en sinds kort ook John om te komen helpen bij het organiseren en begeleiden. Zonder de hulp van deze mannen zou het niet mogelijk zijn om deze driftdagen zo super strak te laten verlopen.
Nogmaals mijn dank aan zowel de begeleiders als de deelnemers en ik hoop jullie op 29 maart weer te zien in die prachtige speeltuin voor volwassen jongetjes
Nogmaals mijn dank aan zowel de begeleiders als de deelnemers en ik hoop jullie op 29 maart weer te zien in die prachtige speeltuin voor volwassen jongetjes

- Knot
Heb me uiteraard ook reuze vermaakt (maar had nog niet gereageerd hierzo)...
Met een kleine uitzondering werd er netjes gereden, afstand gehouden, geveegd en hielp men elkaar ook waar er hulp nodig was.
Het ijs was super, in de ochtend een verkenningsrondje gereden voordat we erop mochten.. dan blijkt toch wel dat het om profieldiepte gaat... Toyo met 2mm doet het gewoon 10x minder dan Roadhog met 4mm! Zelf denk ik dat we het niet mooier hadden kunnen hebben met ijs wat overgaat in water en waarbij ook nog eens de tractor niet nodig was.
Topauto was voor mij de GT3 van Sjoerd, wat klinkt dat ding super zeg.. helaas niet de kans gehad om een rondje mee te rijden. Wat echter nog mooier was, de sierra's (en dan met name de lichtblauwe), in de 4e versnelling inzetten met 140/150, flicken, en helemaal driftend terugschakelen, links inremmen... met zo'n budgetauto, geweldig!.
Iedereen bedankt voor de gezellige dag en uiteraard ook de gein de avond ervoor en erna!
Kijken of ik in maart met de aandrijving aan de goede kant het terrein op kan
Met een kleine uitzondering werd er netjes gereden, afstand gehouden, geveegd en hielp men elkaar ook waar er hulp nodig was.
Het ijs was super, in de ochtend een verkenningsrondje gereden voordat we erop mochten.. dan blijkt toch wel dat het om profieldiepte gaat... Toyo met 2mm doet het gewoon 10x minder dan Roadhog met 4mm! Zelf denk ik dat we het niet mooier hadden kunnen hebben met ijs wat overgaat in water en waarbij ook nog eens de tractor niet nodig was.
Topauto was voor mij de GT3 van Sjoerd, wat klinkt dat ding super zeg.. helaas niet de kans gehad om een rondje mee te rijden. Wat echter nog mooier was, de sierra's (en dan met name de lichtblauwe), in de 4e versnelling inzetten met 140/150, flicken, en helemaal driftend terugschakelen, links inremmen... met zo'n budgetauto, geweldig!.
Iedereen bedankt voor de gezellige dag en uiteraard ook de gein de avond ervoor en erna!
Kijken of ik in maart met de aandrijving aan de goede kant het terrein op kan

- Marius
Achteruitrijden is volgens mij niet toegestaanKnot schreef:Kijken of ik in maart met de aandrijving aan de goede kant het terrein op kan

Zonder gekheid; dat zou mooi zijn!
Even kijken hoe het uitkomt met vakantie's, maar ben er in principe ook weer bij. Kan ik tot aan maart mooi sparen voor een nieuwe bezemsteel.
-
Ik wil weer terug!
Ik lag zondagavond in m'n bed te driften trouwens
In m'n hoofd dan, zwevend gevoel
Ik lag zondagavond in m'n bed te driften trouwens

- Mathieu
René, mijn spijkerbroek ligt al twee dagen in een sopje te weken. Ik krijg die Snickervlekken er niet uit 

-
Wahah wat zeg ik nou... Was het maar snicker...
Nee Andre reed met me mee en vond het allemaal IETS te spannend
Nee Andre reed met me mee en vond het allemaal IETS te spannend

- driftsport
modteam@driving-fun.com"]Allereerst is het aanbieden van zaken op commerciële basis niet toegestaan!
Aanbieden van zaken op commerciële basis ??? Waar hebben jullie het in godsnaam over!
Ik lees een berichtje op driftforum.nl dat er door een collega HOBBY DRIFTER georganiseerde driftdag op het ATP nog 5 plaatsen beschikbaar zijn en denk DF leden een plezier te doen door dit even op dit forum te plaatsen. Dit gezien de enorme belangstelling voor driften.
Denken jullie nu echt dat wij hier financiele belangen in hebben? Onze collega's van Driftcursus.nl zijn misschien nog wel méér "drifthobyisten" dan dat wij zijn!. (een dagje ATP voor € 235,--! , wie bied dit goedkoper aan?)
Geloof het of niet, maar ook wij proberen driftdagen zo goedkoop mogelijk aan te bieden. Onze normale prijs is € 375,--per persoon.
Wat rekenen wij voor DF? € 180,-- per persoon! En dit is nog inclusief BTW en lunch ook? Probeer dit ergens anders maar goedkoper voor elkaar te krijgen (inclusief gebruik van auto!).
Misschien beter voor ons om dit in het vervolg maar niet meer te doen !
Het zal duidelijk zijn dat ik hier behoorlijk pissig om ben!
Ed van Leeuwen
Driftsport.nl
Aanbieden van zaken op commerciële basis ??? Waar hebben jullie het in godsnaam over!
Ik lees een berichtje op driftforum.nl dat er door een collega HOBBY DRIFTER georganiseerde driftdag op het ATP nog 5 plaatsen beschikbaar zijn en denk DF leden een plezier te doen door dit even op dit forum te plaatsen. Dit gezien de enorme belangstelling voor driften.
Denken jullie nu echt dat wij hier financiele belangen in hebben? Onze collega's van Driftcursus.nl zijn misschien nog wel méér "drifthobyisten" dan dat wij zijn!. (een dagje ATP voor € 235,--! , wie bied dit goedkoper aan?)
Geloof het of niet, maar ook wij proberen driftdagen zo goedkoop mogelijk aan te bieden. Onze normale prijs is € 375,--per persoon.
Wat rekenen wij voor DF? € 180,-- per persoon! En dit is nog inclusief BTW en lunch ook? Probeer dit ergens anders maar goedkoper voor elkaar te krijgen (inclusief gebruik van auto!).
Misschien beter voor ons om dit in het vervolg maar niet meer te doen !
Het zal duidelijk zijn dat ik hier behoorlijk pissig om ben!
Ed van Leeuwen
Driftsport.nl
-
Ed, ik had hier ook al vermeld dat er plekken vrij zijn voor dat weekeind.. En verder > Chill! Ze bedoelen het allemaal niet zo negatief.
Verkeerd opgevat, Rico / andere mod zegt vast wel even netjes sorry.
Verkeerd opgevat, Rico / andere mod zegt vast wel even netjes sorry.
-
Leuk dat je driftdagen mogelijkheden aanbied alleen zou je dat dan niet beter in een nieuwe topic kunnen doen?
Dit topic gaat over 23 nov en de nabespreking ervan.
Dit topic gaat over 23 nov en de nabespreking ervan.
-
Commercieel is het niet. Geen got.tweakers.net beleid hier aub 

- Mathieu
René, mijn vriendin belde daarnet. Ze heeft de vlekken eruit gekregen na herhaaldelijk Cilit Bang en Vanish Oxi Action te gebruiken.
Thanxxx
Thanxxx

-
Clitt Bang werkt altijd goed
-
René130i schreef:Clitt Bang werkt altijd goed

- Jeroen
Dit is dag nr 2 van alle, ooit door FrankD en Dick georganiseerde Papenburgdagen waar ik niet bij was, en volgens mij hadden jullie het allemaal pokkekoud daar op die kale vlakte, dus ik was blij dat ik er niet was
Mooie verhalen, en het is jammer dat ik Dick's herbouwde M5 heb gemist, en Sjoerd's kever, maar dat komt volgend jaar wel weer.

Mooie verhalen, en het is jammer dat ik Dick's herbouwde M5 heb gemist, en Sjoerd's kever, maar dat komt volgend jaar wel weer.
- Sjoerd
Zijn er al foto's / films beschikbaar?
- RVV
Ed je hebt een PB in je inbox.
-
Sjoerd schreef:Zijn er al foto's / films beschikbaar?
en, en , en ?
- Pescatore
F#ck it, ga gewoon zondag weer 

- Knot
Ben benieuwd hoe het er dan aan toe gaat.. laat maar weten per PB....Pescatore schreef:F#ck it, ga gewoon zondag weer