Ziet er ook erg goed uit

In de bebouwde kom? :banaan:Andre schreef:ja doe mij maar een rolls royce ik loop tenslotte al naar de 40
Thanks!Robin schreef:goed verhaal Ruben
Wel een goed moment om iets te kopen als je geen inruil hebt (workin' on it).Jelmer850i schreef:idd gewoon door blijven kachelen![]()
Ik ruil die 1 van mij ook niet meer in de autobranche zit op zijn gat nu, het enigste wat je krijgt zijn belachelijke inruilprijzen.. nou dan maar niet.
Merkte met mijn airbox op de 2,0 TFSI zeker een verschil, vooral in hogere toeren en betere respons bij lage rpm's.Neluhz schreef:Ram-Air voor een turbomotor? Pure //Marketing praat..
Andre, is er met de PFC blokken dan nog goed mee te rijden op straat of verwissel je ze voordat je @track gaat?Andre schreef:Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Maar nu ik ook een m3 heb vindt ik de 130i nog steeds heerlijke gooi en smijt auto motor is een parel en met een paar aanpassingen kan je er zo een leuke semi racer van maken.
Ideale 130i voor mij is
2 recaro stoelen erin
Sper diff
knap onderstel
toyo r888
misschien halve kooi erin als je hem toch niet meer weg doet. Wel interieur laten zitten.
Strutbar voor. Kan je orgineel bij bmw bestellen.
evt dikkere stabi s
Voor m3 draagarm voor meer camber. 1.5 graad haalbaar mooie compromis voor straat en track.
PFC remblokken erin. Standaard remklauw is voldoende.
Als je hem zo hebt is het gewoonweg voor mij de ideale combo. Lekker op de ring en trackdays genieten. En nog goed te rijden op straat.
Inderdaad inruilen is op het moment huilen. Dus lekker doorknallen en genieten veel beter waar voor je geld dat je auto nu waard is er toch niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten