Maar een stukje meerijden kan nooit kwaad. Steek je altijd iets van op

dat ie rijden kan weet ik inmiddels welHielke schreef:Denk dat Knot de tipKRIJG fase behoorlijk voorbij is Fabian![]()
Maar een stukje meerijden kan nooit kwaad. Steek je altijd iets van op
geen idee. Dat kan ik vanaf een filmpje, en uit de losse hand, zo echt niet beoordelen. En even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik het per definitie beter kan heHielke schreef:
Wat denk je Fabian, hoe snel zou een "pro" (wie zijn dat?) nog sneller dan Knot in eenzelfde auto kunnen zijn?
Nog eentje;Mari Oh Oh! schreef:Oeh da's een mooie quote. Kan naast "If you've got the feeling that everything's under control, you're not going fast enough".Hielke schreef: In autosport meet je je kunde af aan de tijd die de stopwatch aanwijst, niet aan hoe je een bocht aansnijdt.
Knot schreef:Fabian, volgende keer zou ik het fijn vinden als je een paar rondjes mee zou willen rijden, maar dan wel in de M3.. de astra mag ik niet meer prive rijden, gezeik met de lease...
.
Ik ga met die NS regels precies zo om zoals de Nürburgring GmbH bij het aanschouwen van de BBC Topgear euro's: uitermate flexibel.sven deutschmann schreef:Hielke allereerst rijden we op de NS onder TF dus tijdmetingen zijn eigenlijk niet gepast daar ivm het feit dat je er heen gaat om een rondje te tuffen en niet om te racenwegenverkeersregels!!
Ik heb nooit echt naar de stip gekeken bij Schwedenkreuz en stuur vaak eerder in om marge te houden, zonder passagier stuur ik m wel later in en 20km/u harder maar zal er volgende keer eerste rondje eens traag op af rijden om m nog beter te bekijken. thx.Marcel van Meerbeek schreef: We hebben het al vaker over je snelheid door Schwedenkreuz gehad.
Met deze lijn zou ik daar toch niet graag met 200 naast je zitten.
Naar mijn mening stuur je daar te vroeg in om vervolgens niet mooi links uit te komen. Voor mij geldt met de 323ti dat ik er het mooiste doorheen kom als ik laat instuur (scudstip) en hem dan mooi naar binnen laat rollen en pas aan het einde van de curbs helemaal links zit. Daardoor blijft er ook rust in de wagen thv die akelige dwarshobbel.
Voor de rest was me niet helemaal duidelijk waarom je vlak langs die streckensicherung vloog, zat er iemand links naast je?
Het kost niks aan brandstof, daar kan ik al een 15 ronden kaart van halen zegmaar. De M3 kon ik vorige keer niet voluit rijden omdat ik niet aan kon remmen. Een hoop stukken hing ik wel achter andere M3's en de Ringtaxi liep ook niet echt weg.. totdat er geremd moest worden. Dus we zien wel in oktober, een totaal andere auto dus het zal wennen worden maar echt link is het niet, als ie maar helemaal tiptop in orde is.Rico v Velzen schreef: Je pakte toch juist de Astra omdat je de M3 nog te link vond ? Wat heeft de lease nou te maken met een paar ring rondjes ?
Gebruikers op dit forum: Alex, Kasteel, MarcH, Peter-Paul, Semrush [Bot] en 29 gasten