altijd van een oud vrouwtje geweest...

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Paul Broere
Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5

Re: altijd van een oud vrouwtje geweest...

Bericht door Paul Broere » 12 nov 2008, 15:41

Steven Nauta schreef:Mooi verhaal Dick :lol:

Je ziet het vaak inderdaad met ouwe mensen. Een flinke dosis gas tot 5k rpm en dan slippen met die koppeling de parkeerplaats uit, geweldig.

Dit idee :shakeit:

http://www.youtube.com/watch?v=N8alfPYtQ9U" onclick="window.open(this.href);return false;

WHAHAHAHAHA

rijdt ie nou nog schade ook? :oops:

echt tranen in mijn ogen

RJay

Bericht door RJay » 13 nov 2008, 20:21

Zag ik ook een keer bij de supermarkt, oud dametje in starslet die motor de begrenzer in jagen en vet langzaam uit parkeren en wegrijden.
5 minuten later een ander oud dametje datzelfde parkeervak inrijden vol in de begrenzer en wederom vet langzaam.
Dan krijg je toch echt de neiging aan te kloppen en te zeggen dat die koppeling er niet voor niets in zit. :hmmm:

@ die opa in die seiciento: :roflol: :roflol: :roflol:

Met zo'n smal autootje op die manier schade rijden

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 nov 2008, 20:27

Mathieu schreef::banaan:

Leuk om mensen in de bebouwde kom in de eerste versnelling 45km/u te horen rijden :hammer:

Dat doe ik zo vaak 45 in zijn 1 :whistle: :bag:

Rallye

Bericht door Rallye » 15 nov 2008, 01:45

Steven Nauta schreef:Dit idee :shakeit:

Hahaha, wat een superfilmpje! :clap: :mrgreen:

Erg sneu voor die man inderdaad... maar de tranen staan in mijn ogen van het lachen! :roflol:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 15 nov 2008, 12:54

In Manilla eens in een taxi gezeten waarvan de bestuurder ook alleen de tweede versnelling gebruikte. Na een kwartiertje trek je dat gewoon niet meer.....laat me er hier maar uit aub 8)

Xave30

Bericht door Xave30 » 15 nov 2008, 13:16

Steven Nauta schreef:Mooi verhaal Dick :lol:

Je ziet het vaak inderdaad met ouwe mensen. Een flinke dosis gas tot 5k rpm en dan slippen met die koppeling de parkeerplaats uit, geweldig.

Dit idee :shakeit:

:mrgreen: :thumbup:

Merijn

Bericht door Merijn » 15 nov 2008, 14:37

Het zal misschien aan mij liggen, maar ik vind het echt kansloos dat iemand dit zo schaamteloos staat te filmen, terwijl je die kerel ook kan helpen. Het zal je (o)pa zijn... :(

Het zegt vooral veel over de mentaliteit die tegenwoordig heel normaal wordt gevonden. Jammer... :|

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2008, 14:42

Merijn schreef:Het zal misschien aan mij liggen, maar ik vind het echt kansloos dat iemand dit zo schaamteloos staat te filmen, terwijl je die kerel ook kan helpen. Het zal je (o)pa zijn... :(

Het zegt vooral veel over de mentaliteit die tegenwoordig heel normaal wordt gevonden. Jammer... :|
+1

Hans

Bericht door Hans » 15 nov 2008, 14:55

Sorry hoor, maar dit soort lui horen niet meer achter het stuur thuis. Hopelijk ziet ie (of zijn kinderen) dit na deze schade ook in. Door dit soort mensen te gaan helpen om de auto in de garage te krijgen bereik je niks. Ja mischien dat ze ipv de garage muur rammen jou auto te grazen nenem en dan doodleuk doorrijden omdat ze er niks van gemerkt hebben.

Merijn

Bericht door Merijn » 15 nov 2008, 17:20

Mee eens, maar het is toch niet om te lachen om te zien hoe een ander zijn auto aan gort rijdt? :) Ik zou het persoonlijk niet aan kunnen zien.... But that's just me... :)

Snipe

Bericht door Snipe » 21 nov 2008, 09:25

....en met zo'n topic ga je dit toch weer anders bekijken: http://www.autoblog.nl/archive/2008/10/ ... met-530-pk" onclick="window.open(this.href);return false;.

8)

Remko

Bericht door Remko » 21 nov 2008, 10:15

Volgens mij gaan mensen bij het manoeuvreren vooral af op hun gehoor en geven net zo lang gas tot ze de motor horen. Bij ons is dat bij 1200rpm, bij dj's is dat al wat hoger en bij bejaarden is dat minimaal 5000rpm.

Hier om de hoek woont een bejaarde man van zeker 80+. Hij heeft een tijdje terug zijn E55 AMG combi ingeruild op een nieuwe E63 AMG combi. Gelukkig is het een automaat.

wooter

Bericht door wooter » 21 nov 2008, 10:46

Gelukkig?

http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-info ... mmen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Marco R.

Bericht door Marco R. » 21 nov 2008, 12:54

wooter;

Er had net zo goed een verhaal bij kunnen worden geplakt van een oude vrouw die de voet van de koppeling had los laten schieten en van de veerpont af was gekukeld. Aan beide varianten kleven nadelen. Toch denk ik dat een automaat het beste is. Ik heb zelf een keer een oud omaatje gehad in een auto die ook haar koppeling losliet toen ik langsfietste voor haar motorkap. Dan sta je toch wel even raar te kijken hoor als je ineens een tik krijgt van zo'n ouwe Niksan Micra...

Plaats reactie