Arthur schreef:Geeikte teller of niet maakt allemaal volgens mij niets uit.
1 of 2 agenten ook niet.
Zij zijn er (zogenaamd) niet mee gebaat om jou te naaien en ze hebben een/de eed afgelegd.
Een agent wordt dus altijd geloofd.
16 jaar geleden kon ik mijn rijbewijs ook eens inleveren na een achtervolging door een "undercover' Astra (geen camera, geen strepen erop. Gewoon een rode) 1 agent erin etc.
Toch was ik het haasje, 6 of 9 weken op m'n rijbewijs gewacht en een half jaar op m'n motor. 770,- gulden boete. Heb er ook een advocaat op gehad
Heb ook wel eens gehoord dat als ik nu voor bv 2 maal 30 of 40 te hard gepakt wordt en voor moet komen dat die 16 jaar oude ook nog ff aangehaald wordt.
Meen gelezen te hebben van iemand waarbij het 10 jaar geleden was en dat ook gebeurde.
Dus wie weet, Edwin, komt die van 13 jaar terug ook weer voorbij

Bij 1 agent heb je nog een kans.
Ik heb het een keer gehad in gorinchem, ok zon strepenjager, ik reed netjes in de corvette achter hem op de dijk, hij haalde een vrachtwagen in, ik erachteraan en wilde in 1 beweging hem ook inhalen, natuurlijk rij je dan iets te hard.
Op het moment dat ik met mijn neus half naast hem zit geeft die een zwieper aan het stuur naar links, zodat ik echt moest remmen en dus achter hem aan moest sluiten, 200 meter verder op de rotonde geef ik hem een lichtsignaal en een thump ub voor zijn uberactie, en sla rechtsaf.
Komt die me achterna in zijn vw Jetta.
Op dat moment wist ik niet dat het een "ubersturmbhanfurher" was dus ik twijfelde, stoppen met het risico op een matpartij

of gewoon relaxed bij hem wegrijden 8). Ik koos voor het tweede, alleen kon die echt wel verdomd goed sturen.
Inmiddels waren we de binnenstad uit en besloot ik de dijk op te gaan richting Arkel en meerkerk.
Met veel pijn en moeite kon ik hem afschudden en draai heel rustig de rijksweg op en zie na 200 meter toch die jetta weer in mijn spiegel, alleen draaide die niet de snelweg op.
200 meter verder een benzinestation, en a hoor rij er netjes met 110 voorbij, staat een politiewagen die zodra die mij zag reed die de snelweg op achter me, na 3 minuten achter me gezeten te hebben gingen ze me inhalen en kijken en nog eens kijken, toen ze voor me reden ben ik gauw afgeslagen.
De 6 weken daarna reed er minimaal drie keer per dag diezelfde auto of een politieauto bij ons door de steeg (normaal kwamen ze er nooit)
Maar verder niks meer van gehoord.
Kijk dat die me aanoudt als ik inhaal waar hij het niet correct vind, alla.
Maar niet je stuur naar links gooien :twisted: