Wat ik indertijd van Andre begreep waren de verschillen tussen de M3 CS die een beetje getweaked was met een paar extra CSL onderdelen..en een M3 CSL minder groot waren dan de verschillende specificaties deden vermoeden.
Dessalnietemin is een CSL gewoon de meest bijzondere en begeerlijke ///M BMW van de afgelopen 10 jaar. Iedereen wilde hem (toen) maar weinig kochte hem.. in den treure is de meerwaarde van de CSL kapot gerationaliseerd tov een gewone e46 M3, ja ik deed daar ook hard aan mee. Maar onder de streep was een CSL wel een CSL,, en dat is nog steeds zo.. van de huidige ///M generatie zal niet meer iets CSL achtigs uitkomen

. Het past niet meer in de strategie van BMW ///M die de pijlen liever richt op grote cash cows voor de Russische en Aziatische markt in de vorm van X5/X6 in M uitmonstering.
CSL moet je ook niet gaan vergelijken.. gewoon opzichzelf beoordelen.. het is gewoon een unieke auto, die met het laatste restje echt motorsport is ontwikkeld door ///M BMW.
Ik blijf het een uniek ding vinden.. voor straat/circuit.. ach het blijft een straat auto. Maar wat een respect.. over 15 jaar dan kent nog iedereen de CSL..
Ik heb de auto al aan iemand getipt.. 'buiten het forum om, ben benieuwd of die gekocht gaat worden.