Van een slet kan je wel spreken. Die wagen wordt zo onmogelijk hard afgebeuld dat het mij een raadsel is dat dat ding nog rijdt.
Nou nou nou nou...dit is nou wel weer erg hard gesproken he..
Ik vond het behoorlijk goed gaan met ' de slet ', een andere kant van het verhaal is natuurlijk ook een stukje onderhoud dat ik er toch wel aan doe...het is niet alleen maar planken en grind happen wat ik doe!! :jenna:
Iniedergeval heb ik mooie rondjes gereden en nogal wat lol gehad toen ik achter en voor de mazda turbo-intercooler-injectie-superspoiler-verlagings-race-semislick MX5 reed, al heb ik op dat moment wel gezien hoeveel grip er bij mij ontbreekt op mijn goedkope straatbandjes
Maar we hebben flink kunnen lachen als we weer eens scheef een bocht indoken, het gaat misscchien niet zo hard als met de Mazda's, M3's of de Porsche's maar ik weet zeker dat ik wel degene was met een van de grootste glimlachen op die rotkop van me! Dus nogmaals voor Peter: Super bedankt en goed geregeld!!
Voor de rest heb ik me heel goed vermaakt en lekkere tijden gereden, niks om me voor te schamen en al helemaal niet voor mijn uitstapje in de grindbak...het ging helaas niet harder...en iemand moet natuurlijk voor wat spectakel zorgen..
De baan opzich viel me wel een beetje tegen, daar had ik wat meer van verwacht...maar de sfeer om de baan heen was super, ik heb met behoorlijk wat mensen nog gesproken en stuk voor stuk goeie gasten! Top geregeld en top deelnemers!
GR. Ivar