Sushi restaurant
-
- Tommy
ik sta hier vanavond maar even binnen: www.aqua.com.hk maar da's niet echt om de hoek van brabant 
ShabuShabu in Rdam is idd redelijk voer voor weinig.

ShabuShabu in Rdam is idd redelijk voer voor weinig.
-
- Auto: M3P, 130i
Re:
Gisteren bij Shabu Shabu wezen eten en voor de prijzen die je betaald is het absoluut goed te doen. Sushi was goed, in ieder geval vers en dat is bepalend. De "warme" gerechten waren ookcooldragon schreef:in de toko's kan je wel terecht voor de rijst en de bijbehorende rijstazijn en wasabi, maar voor de vis niet. Daarvoor naar de speciaalzaak, op bestelling bij de visboer of het liefst zo vers mogelijk bij de visgroothandel
marc>>misschien wat prijzen neerzetten hier?hahaha
de tent in den haag(scheveningen) Tokyo Cafe is een vestiging van japan-Inn in Amsterdam, net als Tanuki Amstelveen en Tokyo Cafe op het Spui in Amsterdam. Deze keten is eigendom van een Chinese eigenaar(dochter is een vriendin van me) maar kwalitatief redelijk goed, afgaande op het grote aantal Japanse bezoekers(vooral Tanuki Amstelveen)
Overigens is Shabu Shabu ook in Chinese handen, net als 95% van de japanse restaurants in NL.(zoals ook 50% van de pizzeria's in turkse handen is)
In amsterdam is die tent op het max euweplein(achter leidse) wel in japanse handen net als Okura, en dat zie je dus meteen aan de prijzen.

Zeker een aanrader als je in Rotterdam bent en lekker wilt eten voor "weinig"

-
- Auto: M3P, 130i
Re:
Helemal overheen gelezen. Mooi dat je er geweest bent. Kom er enkele jaren, jaarlijks en verbaast me elke keer weer. Ook megenomen vrienden zijn helemaal omMathieu schreef:Vandaag zoals Indobesar aangaf wezen eten in Shiro te Den Bosch.
Fabelachtig lekker gegeten, absoluut een aanrader.
Heeft zelfs een aanbeveling in de Guide de Michelin 8)

- Niels v D
Re:
Je noemt ook wel wat, Wok to Go is gewoon een fastfood restaurant..hugo schreef:Ooit een keer bij de wok to go gegeten in Enschede. Godverdomme de hele dag ziek op de bank gezeten. Dat was meteen de genadeslag, ik eet alleen nog orientaals als ik in een dergelijk land ben, die neppe gaarkeuken rotzooi moet ik niet meer.
Je bent trouwens wel snel ziek, aansteller :jenna: