Ik wil me een keertje te goed doen aan Sushi, Sushimi e.d.
Oh, ja, het Okura hotel is iets te gortig qua prijs

Ach als je niet beter weet... Okura is goed te doen en als je niet iedere dag uit eten gaat mag het wat meer kosten imho.cooldragon schreef:okura is qua sushi trouwens wel echt een topper in NL, voor the real stuff zul je toch naar japan moeten gaan, daar kan je wat in NL te krijgen is niet eens mee vergelijken
Hugo, iemand vraagt om een goed Japans restaurant. Dat is niet hetzelfde als een Chinees restaurant waar je je maag voor 3 euro kunt vullen.hugo schreef:Een keer bij Nam-Keh gegeten in A'dam. Jesus gristus, 4 dagen mogen genieten van dat voer.
Das helaas waar...gelukkig zit met dit werk zeer dicht bij het vuurMarcel van Meerbeek schreef:
Wat cooldragon al meldde.....het valt en staat met de beste verse vis. De beste stukken tonijn zijn bv voor een buitenstaander nauwelijks te verkrijgen, die zijn al weg voordat je de kans krijgt ze te kopen.
Welnee, wij vreten gewoon altijd zo.Dennis Cavallino schreef:Wokken valt of staat met je eigen kijk op koken, want je moet zelf die spullen verzamelen. Dat vind ik zelf wel leuk. Mij valt altijd op dat mensen altijd maar alles op hun bord flikkeren... en teveel. Vlees en vis door elkaar. En dan wordt wokken echt een vreetschuur. In Haarlem was dat ook 't geval, omdat iedereen bere honger had na een dagje fun op 't circuit.