Tja, keuzes keuzes... Punt is natuurlijk ook dat dat bedrijf van niemand is (van de importeur), dus welke verkoper gaat zich druk maken over een auto meer of minder? Een feit is wel dat ik sinds die tijd een aantal BMW's heb aangeschaft, maar nooit daar.Erik Stoffelsen schreef:Voor m'n opa rennen ze de benen uit hun lijf, omdat ze weten dat hij altijd al BMW rijd,Snipe schreef:Ik heb dat wel eens bij BMW Amsterdam gehad. Eerste keer nooit meer teruggebeld. Toch nog een herkansing gegeven, het is immers lekker dichtbij. Tweede keer liep de verkoper midden in het gesprek weg; "Sorry, er komt een klant aan".
Daarna ben ik er niet meer geweest.
Hier wel goede ervaringen met Ekris Nijkerk overigens.
Hoe bedoel je, selectief zijn?!
Dat is gewoon echt een nadeel,
Ik had m'n auto er in onderhoud (BMW compact) en voordat ik er werd geholpen... Zo jammer..
Verkoper belt niet terug ?
- Snipe
Re: Verkoper belt niet terug ?
- Jelmer850i
Bij sommige bedrijven krijgen de verkopers een bonus als ze een auto verkopen ?
Of moeten ze zelfs zoveel auto's per jaar verkopen ?
Of moeten ze zelfs zoveel auto's per jaar verkopen ?
-
Snipe schreef:Tja, keuzes keuzes... Punt is natuurlijk ook dat dat bedrijf van niemand is (van de importeur), dus welke verkoper gaat zich druk maken over een auto meer of minder? Een feit is wel dat ik sinds die tijd een aantal BMW's heb aangeschaft, maar nooit daar.Erik Stoffelsen schreef:Voor m'n opa rennen ze de benen uit hun lijf, omdat ze weten dat hij altijd al BMW rijd,Snipe schreef:Ik heb dat wel eens bij BMW Amsterdam gehad. Eerste keer nooit meer teruggebeld. Toch nog een herkansing gegeven, het is immers lekker dichtbij. Tweede keer liep de verkoper midden in het gesprek weg; "Sorry, er komt een klant aan".
Daarna ben ik er niet meer geweest.
Hier wel goede ervaringen met Ekris Nijkerk overigens.
Hoe bedoel je, selectief zijn?!
Dat is gewoon echt een nadeel,
Ik had m'n auto er in onderhoud (BMW compact) en voordat ik er werd geholpen... Zo jammer..
Het is toch mooi om tevreden klanten te hebben die terug komen?
Het bedrijf is trouwens van Nefkens, is dat de importeur? nee...