Verkoper belt niet terug ?
- Jelmer850i
Verkoper belt niet terug ?
Mijn vader heeft bij zijn dealer (die tevens het onderhoud van zijn wagen uitvoert en zeer schappelijk is met prijzen) laatst geprobeerd zijn Peugeot 307 SW Pack van 2 of 3 jaar oud in te ruilen op een nieuwe 308 SW Pack.
Tijdens zijn bezoek zei de verkoper dat hij mijn vader terug zou bellen voor de prijs wat erbij moest.
Dit vondt mijn vader al vreemd.
Nu 2 of bijna 3 weken verder, nog steeds geen reactie, compleet niets gehoord van de verkopende partij.
Wil men nou echt geen auto's meer verkopen of moeten ze zo'n slechte inruilprijs geven dat ze het liever niet doen ?
Tijdens zijn bezoek zei de verkoper dat hij mijn vader terug zou bellen voor de prijs wat erbij moest.
Dit vondt mijn vader al vreemd.
Nu 2 of bijna 3 weken verder, nog steeds geen reactie, compleet niets gehoord van de verkopende partij.
Wil men nou echt geen auto's meer verkopen of moeten ze zo'n slechte inruilprijs geven dat ze het liever niet doen ?
- duifjes.com
Re: Verkoper belt niet terug ?
@Jelmer bij Franse autómerken het laatste niet normaal meer de prijzen op dit moment......voorbeeld 2006 Secnic 9.000,= euro in de handel!!!!!!!
- 500E
- Auto: S 63 AMG
Oh, het is kennelijk heel normaal om je mail niet te beantwoorden als de inhoud niet bevalt of gewoon maar helemaal niet terug te bellen dnawel de telefoon niet op te nemen buiten kantoortijden. Zéér verwerpelijk, arrogant en kortzichtig.
- RVV
Franse autoverkopers bellen nooit terug 

-
Dat is serieus laag zegduifjes.com schreef:@Jelmer bij Franse autómerken het laatste niet normaal meer de prijzen op dit moment......voorbeeld 2006 Secnic 9.000,= euro in de handel!!!!!!!

Hoe zit het met andere wagens die vaak geleased worden? Valt het daar mee of is het daar ook drama, ik heb het dan over Alfa 159, Opel Astra/Vectra, VW Golf/Passat, Ford Focus/Mondeo etc.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik moet nog steeds terug gebeld worden door een BMW dealer, wiens naam ik niet zal noemen, waar ik 3 jaar geleden een offerte liet maken voor een M3 CS................................
Ik was daar geweest, persoonlijk contact, wensen aagegeven, inruil moesten ze nog over nadenken ( das niet erg en heb ik best begrip voor), en ik zou er over gebeld worden..............................nooit meer wat van gehoord ( ik ga dan ook echt zelf niet bellen, wiens belang is het?) Ik heb het kaartje van de verkoper nog altijd bewaard................
Serieus waar, daar zien ze mij dus ook never nooit niet meer..............................

Ik was daar geweest, persoonlijk contact, wensen aagegeven, inruil moesten ze nog over nadenken ( das niet erg en heb ik best begrip voor), en ik zou er over gebeld worden..............................nooit meer wat van gehoord ( ik ga dan ook echt zelf niet bellen, wiens belang is het?) Ik heb het kaartje van de verkoper nog altijd bewaard................
Serieus waar, daar zien ze mij dus ook never nooit niet meer..............................
- Hendrik Kinderman
Is bij m'n pa een paar jaar geleden ook gebeurd, bij een VW-dealer.. nooit weer wat van gehoord, terwijl ze daar toch jaren klant waren 

Laatst gewijzigd door Hendrik Kinderman op 28 okt 2008, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wij hebben dit slechts 3 keer bij Ekris in Nijkerk gehad,
Zo jammer.. eerste keer is het ipv een BMW een MB B200T geworden
tweede keer is het ipv een BMW E60 tourting een A6 avant geworden
en de derde keer en laatste keer is het ipv een BMW 5 een VW Passat geworden.......
Lekker bezig ben je dan.
Ik noem de naam van het bedrijf wel, het is toch een eigen schuld dat er niet gereageerd word?!
Die BMW touring E60 523i was prachtig, en heeft er nog 3! maanden gestaan............
Terwijl wij écht heel serieus bezig waren voor een nieuwe auto, ookal hadden we de B200T nog maar 3kwartjaar...
Zo jammer.. eerste keer is het ipv een BMW een MB B200T geworden
tweede keer is het ipv een BMW E60 tourting een A6 avant geworden
en de derde keer en laatste keer is het ipv een BMW 5 een VW Passat geworden.......
Lekker bezig ben je dan.
Ik noem de naam van het bedrijf wel, het is toch een eigen schuld dat er niet gereageerd word?!
Die BMW touring E60 523i was prachtig, en heeft er nog 3! maanden gestaan............
Terwijl wij écht heel serieus bezig waren voor een nieuwe auto, ookal hadden we de B200T nog maar 3kwartjaar...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Handel is altijd kut voor de particulier...
Dan die dealer:
Dat ze je niet terugbellen is niet goed.
Maar het blijven natuurlijk ook mensen en ze kunnen dus iets vergeten
Kijk, bij een dealer verder weg doe ik ook geen moeite meer, graag of dan maar helemaal niet.
Bij m'n eigen dealer waar ik altijd goed terecht kan voor "whatever" wil ik nog wel een keertje aan de bel trekken.
Zo van: "nu heb je lang genoeg kunnen denken"
Komt 'ie er dan niet weer op terug is het over en sluiten.
Of hij zegt: "sorry helemaal vergeten, ga ik gelijk doen"
Geef hem nog 1 kans zou ik zeggen, als de rest van de contacten die je daar hebt goed zijn.
Dan die dealer:
Maar het blijven natuurlijk ook mensen en ze kunnen dus iets vergeten

Kijk, bij een dealer verder weg doe ik ook geen moeite meer, graag of dan maar helemaal niet.
Bij m'n eigen dealer waar ik altijd goed terecht kan voor "whatever" wil ik nog wel een keertje aan de bel trekken.
Zo van: "nu heb je lang genoeg kunnen denken"

Of hij zegt: "sorry helemaal vergeten, ga ik gelijk doen"

Geef hem nog 1 kans zou ik zeggen, als de rest van de contacten die je daar hebt goed zijn.
- 500E
De nieuwe eigenaar van mijn vorige bedrijf heeft er ook een handje van; na 18.00 is 'ie niet thuis, bevalt de inhoud van de mail 'm niet dan krijg je gewoon geen reactie; ik begrijp die misplaatste arrogantie niet. Wat denk je wel niet? Iedere verkochte auto is er één lijkt mij. Trouwens: ik verkoop/verkocht de meeste auto's 's avonds achter de pc of aan de telefoon. Als je iemand fatsoenlijk te woord staat dan zegt dat iets over je bedrijfsvoering.
- Arthur
Och, dat ze me na zessen niet terugbellen is geen probleem.
Mag gerust de volgende dag.
Beetje privetijd mag zelfs een autoverkoper wel hebben
Mag gerust de volgende dag.
Beetje privetijd mag zelfs een autoverkoper wel hebben

-
Ben het wel met Arthur eens in dit geval.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Das het punt juist, het was een nieuwe dealer voor mij, en ik was een nieuwe klant voor hun........................................en dan nooit meer iets van je laten horen?? wie is er nu gek??Arthur schreef:Handel is altijd kut voor de particulier...
Dan die dealer:
Maar het blijven natuurlijk ook mensen en ze kunnen dus iets vergeten![]()
Zo van: "nu heb je lang genoeg kunnen denken"![]()
Of hij zegt: "sorry helemaal vergeten, ga ik gelijk doen"![]()
- Arthur
Tom,

Nu nog over de NSFW dames

Nu nog over de NSFW dames

- Jelmer850i
Mijn vader was daar ook langs geweest met mijn moeder, auto bekeken mijn vader had er een gekocht als de dealer met een goed voorstel kwam.... maar na 3 weken nog niets? laat ze dan maar in de**** zakken...
Dit is toch dom !?!?!?!?!?
Zo verkoop je nooit een auto.... , zeg dan die belachelijke inruilprijs weet je tenminste waar je staat...
Dit is toch dom !?!?!?!?!?
Zo verkoop je nooit een auto.... , zeg dan die belachelijke inruilprijs weet je tenminste waar je staat...
- Arthur
Dus je weet zeker dat dat het is?
- Arthur
@Romo: ben het ook wel met je eens maar het kan soms gebeuren.
Ben vandaag in een milde bui
Vaak denk ik ook; laat maar dan
Ben vandaag in een milde bui

Vaak denk ik ook; laat maar dan

- Snipe
Ik heb dat wel eens bij BMW Amsterdam gehad. Eerste keer nooit meer teruggebeld. Toch nog een herkansing gegeven, het is immers lekker dichtbij. Tweede keer liep de verkoper midden in het gesprek weg; "Sorry, er komt een klant aan".
Daarna ben ik er niet meer geweest.
Hier wel goede ervaringen met Ekris Nijkerk overigens.
-
Snipe schreef:Ik heb dat wel eens bij BMW Amsterdam gehad. Eerste keer nooit meer teruggebeld. Toch nog een herkansing gegeven, het is immers lekker dichtbij. Tweede keer liep de verkoper midden in het gesprek weg; "Sorry, er komt een klant aan".
Dan heb je het echt niet begrepen, als je midden in een gesprek ''sorry, er komt een klant aan'' zegt.
- 500E
Een man in loondienst wel; ik had het over een eigen baas. En als je zo'n opstelling als eigen baas hanteert dan ben je gewoon dom bezig.beetje privetijd mag zelfs een autoverkoper wel hebben
- romo
hugo schreef:Snipe schreef:Ik heb dat wel eens bij BMW Amsterdam gehad. Eerste keer nooit meer teruggebeld. Toch nog een herkansing gegeven, het is immers lekker dichtbij. Tweede keer liep de verkoper midden in het gesprek weg; "Sorry, er komt een klant aan".
Dan heb je het echt niet begrepen, als je midden in een gesprek ''sorry, er komt een klant aan'' zegt.
egh, wat zijn wij dan?....................................Geen klanten blijkbaar

-
Had je gewoon moeten zeggen tegen die verkoper: U heeft zojuist € 50,000,- de deur gewezen. Uw concurrent zal zeer tevreden met u zijn 

- Pescatore
Met jou zou ik kunnen praten500E schreef:De nieuwe eigenaar van mijn vorige bedrijf heeft er ook een handje van; na 18.00 is 'ie niet thuis, bevalt de inhoud van de mail 'm niet dan krijg je gewoon geen reactie; ik begrijp die misplaatste arrogantie niet. Wat denk je wel niet? Iedere verkochte auto is er één lijkt mij. Trouwens: ik verkoop/verkocht de meeste auto's 's avonds achter de pc of aan de telefoon. Als je iemand fatsoenlijk te woord staat dan zegt dat iets over je bedrijfsvoering.

- Mathieu
Vraag maar aan "de hakkelaar' over het niet willen verkopen van een Mercedes. En daar dan mee om te gaan!!!!
Leuke anekedote
Leuke anekedote

- Arthur
Vertel eens.