Twenst proaten als je het ABC(alfabet) opnoemtAiko schreef:Wat is EBC?

Twenst proaten als je het ABC(alfabet) opnoemtAiko schreef:Wat is EBC?
mannen die oordopjes inhebben in de auto... ookAad Hoogendoorn schreef:Mannen met staartjes zijn ook allemaal mietjes :fy::jenna:
Paul schreef:mannen die oordopjes inhebben in de auto... ookAad Hoogendoorn schreef:Mannen met staartjes zijn ook allemaal mietjes :fy::jenna:
ELmar!!!!!!
Jij kan zelfs met ABS een oud sierra'tje niet voorblijvenElmar schreef:Aad, waarom is jouw 50K kostende M3 Csl GTR dan zo langzaam...misschien toch maar dat ABS terug plaatsen? :banaan:
Zo Elmar, dat vertel je nooit , schaam jeLaurens schreef:Jij kan zelfs met ABS een oud sierra'tje niet voorblijvenElmar schreef:Aad, waarom is jouw 50K kostende M3 Csl GTR dan zo langzaam...misschien toch maar dat ABS terug plaatsen? :banaan:
Moet je maar eens een keer naar een circuit komen, Aad. Dan legt hij het wel uit.Aad Hoogendoorn schreef:Zo Elmar, dat vertel je nooit , schaam jeLaurens schreef:Jij kan zelfs met ABS een oud sierra'tje niet voorblijvenElmar schreef:Aad, waarom is jouw 50K kostende M3 Csl GTR dan zo langzaam...misschien toch maar dat ABS terug plaatsen? :banaan:
Wij blij, dat wij als mietjes gewoon door kunnen rijdenElmar schreef:Aiko, hij was na Zolder door zijn budget heen. Logisch, want na elke trackday is ie wel zijn voorspoiler kwijt. Dat heb je als je zo stoer bent om zonder ABS te rijden.
kan mij nog wel een keer CPZ herinderen dat ik je zo hard voorbij ging of dat je constant je ABS aan het gebruiken was :fy:Elmar schreef:Aiko, hij was na Zolder door zijn budget heen. Logisch, want na elke trackday is ie wel zijn voorspoiler kwijt. Dat heb je als je zo stoer bent om zonder ABS te rijden.
En Laurens, volgens mij was ik (slechts) 0,2 seconde sneller. Maar ik geef graag toe dat ik bij lange na jouw rijcapaciteit niet bezit.
Dat ik sneller ben dan Aad is veeeeel leuker.
Ja die ene ronde heb je ergens wat afgesneden want toen je achter me zat liep ik uitElmar schreef:En Laurens, volgens mij was ik (slechts) 0,2 seconde sneller. Maar ik geef graag toe dat ik bij lange na jouw rijcapaciteit niet bezit.
Dat ik sneller ben dan Aad is veeeeel leuker.
Niet geloven die staartmans , op Zolder vraagt die aan mij of ik AUB achter hem wilt rijden om hem te filmen vanuit mijn auto , zegt die naderhand tegen de andere , "zag je het Aad kwam mij niet voorbij ....!!! "Laurens schreef:Ja die ene ronde heb je ergens wat afgesneden want toen je achter me zat liep ik uitElmar schreef:En Laurens, volgens mij was ik (slechts) 0,2 seconde sneller. Maar ik geef graag toe dat ik bij lange na jouw rijcapaciteit niet bezit.
Dat ik sneller ben dan Aad is veeeeel leuker.![]()
Dankje![]()
Aad heb ik nog niet op het circuit zien rijden, maar als jij nog sneller bent
Aad Hoogendoorn schreef:Wacht maar stelletje ABS staart homo`s , tot volgend jaar, dan kan jullie MEGA remsystemen jullie niet meer genoeg helpen zal mij dan niet meer inhouden :jenna:
en dan nog haalt die de 2.00 nietElmar schreef:Die BMW is niet zozeer homo....
Aad, hoeveel geld ga je nu weer aan die auto besteden. Had je niet beter gelijk een e46 M3 5.0 V8 GTR (met race ABS) kunnen kopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten