Als je oliefilter gaat verversen zou ik motorolie meteen erbij doen, alles weer even fris.
Mijn uitlaatbevestiging is ook niet geweldig, op de Ring en bij het betere stuurwerk op binnenwegen klapt de uitlaat tegen de tunnel

Al ingeschreven voor de DF driftdag dus?Tristan schreef:Voor mij kan het nieuwe seizoen niet snel genoeg komen. :banaan:
Dat is 3.15Tristan schreef:Geen idee, moet zowel goed zijn voor circuit alsmede driften. Dacht dat een M3 3.0 diff goed genoeg is. Wat is dat: 3.73 ofzo?
Dankuwel BertikipediaBert ///M3 schreef: Dat is 3.15
Thanks Bert.Metchu schreef:Dankuwel BertikipediaBert ///M3 schreef: Dat is 3.15
Hoop eigenlijk meer. Vorige E30 kocht ik redelijk af, maar was niet de lichtste. Deze wordt van de grond af gebouwd naar mijn eisen (en die van de DNRT natuurlijk). We kunnen nog meer gewicht besparen dus als het goed is moet deze sneller zijn, dus meer plezier geven.Mark Nauta schreef:Koets ziet er strak uit Tristan. Hoop dat als ie klaar is je weer net zo veel plezier gaat geven als de oude.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Bing [Bot], frankie, Google [Bot], jvb, Kasteel, L5S1, MarcF, TurboClouseau en 5 gasten