Acceleratie is ook wel oke met 1,5 promille achter de kiezen, dan trekt ie voor mn gevoel toch nog net wat lekkerder, ook al zit je ernaast

Hoezo dat?Remy schreef:Word een beste rekening dan.
Brembo's voor de Focus RS kosten 250 euro per stuk. Blokken, ook Brembo, kosten 275,= of 475,= per set. Afhankelijk welke uitvoering je kiest.Roger schreef:Geen idee waar jullie Remschijven kopen. Maar voor €150,- en €200,- per stuk moeten het wel hele speciale zijn. Of jullie worden genaaid met de broek aan!![]()
Brembo's voor de E34 kosten bijvoorbeeld €75,- bruto ex per stuk. (voor de 535i )
De Brembo's die ik aangeef zijn standaard schijven, vergelijkbaar met OE kwaliteit. Uiteraard maakt Brembo ook speciaal remmenspul voor hogere belasting e.d. Dit kost natuurlijk meer!Harrie schreef:
Brembo's voor de Focus RS kosten 250 euro per stuk. Blokken, ook Brembo, kosten 275,= of 475,= per set. Afhankelijk welke uitvoering je kiest.
Moet bekend zijn.. maar heb m zelf net nog weer ff bekeken. Zit nog niks van de M3 in, maar die video die ik daarvan heb is ook nog wat mak, moet nog eens wat mooiers maken met drifts in de 3e versnelling.Steven Nauta schreef:Ik kwam nog een film van je tegen op google. Echt super om te zien hoe jij die auto's afragd
Mvg Steven
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], KoenM, TurboClouseau en 13 gasten