De motor heb ik laten doen door een vriend die daar heel veel verstand van heeft
Ik heb de intercooler en radiateur V mount gemaakt: Zo heb je xtreem korte buizen van de intercooler en nauwelijks bochten in de piping met als resultaat dat je een enorm goeie gasreactie hebt. De koeling is zo ook veel beter. De intercooler is niet te groot zo dat je daardoor ook weer een betere gasreactie hebt.
De auto wordt straks met Nistune via een laptop afgesteld. Is lekker lowbudget omdat je de originele ecu gebruikt en daar een printplaatje in soldeert.
De auto zou straks wel heel snel zijn doordat de pk/gewichtsverhouding straks enorm gunstig is!
H beam drijfstangen , de zuiger heb ik helaas strd gelaten

Grotere carterpan met baffle kleppen
Verstelbare nokkenastandwielen
4 zuigere remklauwen van een s14 (later model 200sx) Oldschool deepdish op de sloop gevonden! (precies mijn smaak:)
Dat zeg ik Gamma!

De kleppendeksel heb ik ff bewerkt met een haakse slijper met dit als resultaat

wind meer naar de radiateur of de ic te verstellen met een vleugelmoertje