Vaak vind ik Audi en Mercedes veel en veel mooiere sportieve modellen maken, maar door dit elke ochtend te zien blijf ik ECHT aan de propellor hangen.

..that got us past the truck and then got us thrown straight into jail with a speeding ticket...
..that got us past the truck and then got us thrown straight into jail with a speeding ticket...
vanaf 180km/h is die 535d never nooit niet sneller dan een ///M5....Fasteddie2 schreef:weet bijna ZEKER dat een 535d vanaf dat moment echt een stuk sneller weg is.....
Je had zeker het "heilige" knopje nog niet gevonden? En dan nog zou hij veel sneller moeten zijn dan een 535d. En over het schakelen, je kan toch gewoon zelf je verzet kiezen met de schakelflippers. Wat kan er mis gaan?maar bijvoorbeeld bij 180 zit er echt weinig puf in het geheel...weet bijna ZEKER dat een 535d vanaf dat moment echt een stuk sneller weg is.....
Jij hebt géén ''verstand'' van auto'sFasteddie2 schreef:weet bijna ZEKER dat een 535d vanaf dat moment echt een stuk sneller weg is.....
Fasteddie2 schreef: Filmpje is MEGA !.....wordt het niet eens tijd dat DF zelf autotests gaat uitvoeren ????....zou prima in het DF-concept passen
Roman schreef:Een 535d is snel inderdaad, maar je claim dat hij een "stuk sneller" dan een M5 is op die snelheid (180) vind ik overdreven. Je kon niet echt gasgeven zeg je dus hou kan je het dan weten? En stond ie misschien nog op P400?
Wat wil je, die agenten rijden ook BMWE60 M5 schreef:Roman schreef:Een 535d is snel inderdaad, maar je claim dat hij een "stuk sneller" dan een M5 is op die snelheid (180) vind ik overdreven. Je kon niet echt gasgeven zeg je dus hou kan je het dan weten? En stond ie misschien nog op P400?
Een tijdje geleden... twee agenten op motor hadden de achtervolging ingezet. Hij vertelde mij dat hij eerst dacht dat het een 535D was maar al snel in de gaten kreeg dat het een 5 moest zijn omdat ze me niet konden bijhouden. Dit gesprek vond plaats bij mijn bedrijf waar ik al even bezig was met wat spullen uit de auto halen. En ik geloof graag dat ze me niet konden bijhouden want had ze, de keren dat ik keek, niet in mijn spiegel gezien.
Een E36 shoarmajanker houden ze al niet eens bij,dus laat staan een M5.. 220/225 is de BMW politiemotor uitgekakt...Niels schreef:Wat wil je, die agenten rijden ook BMWE60 M5 schreef:Roman schreef:Een 535d is snel inderdaad, maar je claim dat hij een "stuk sneller" dan een M5 is op die snelheid (180) vind ik overdreven. Je kon niet echt gasgeven zeg je dus hou kan je het dan weten? En stond ie misschien nog op P400?
Een tijdje geleden... twee agenten op motor hadden de achtervolging ingezet. Hij vertelde mij dat hij eerst dacht dat het een 535D was maar al snel in de gaten kreeg dat het een 5 moest zijn omdat ze me niet konden bijhouden. Dit gesprek vond plaats bij mijn bedrijf waar ik al even bezig was met wat spullen uit de auto halen. En ik geloof graag dat ze me niet konden bijhouden want had ze, de keren dat ik keek, niet in mijn spiegel gezien.
Filmpje is MEGA !.....wordt het niet eens tijd dat DF zelf autotests gaat uitvoeren ????....zou prima in het DF-concept passen
Dat testen worden al enigsinds gedaan en duidelijk is dat een (gechipte) 335d/535d geen partij zal zijn voor een M5, zie hier:Een 535d sneller of vergelijkbaar met een M5
Never nooit niet.Ik heb 1 keer gereden met een M5 toen ik nog m'n (gechipte) 535d had maar een M5 is zoooooveel sneller.Waarschijnlijk had je er een waarvan het knopje kapot was. :twisted:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten