Veranderingen in grote lijnen:
Motorisch:
- D6B onderblok compleet gereviseerd letterlijk alles nieuw
- DKZ kop (max gevlakt en bewerkt) alles nieuw
- Catcams nokkenas
- 406 alu carter pan (met klots schot)
- nieuwe olie pomp (met kettingkast)
- Citroen Volcane/205 GTI 1994 kunstof inlaatspruitstuk
- Magnex spaghetti spruitstuk en middenpijp/demper, OMP groep A einddemper
- 605 vers. bak met sterker diff.
- Sachs power clutch
- Baker BM stugge motorsteunen
- extra brandstofpomp met catchtank tegen drooglopen hoofdpomp
- Zeitronix wideband lambda sensor
Onderstel/ophanging:
- weitec schroefset
- Bilstein achterdempers
- Draagarmbrug+veerpootbrug OMP
- Complete 1.9 ophanging gemonteerd/verniewd
- powerflex draagarmbussen paars(zwart ligt klaar)
- powerflex stab. stang PU rubbers
- groep A achteras ophanging van Baker BM (rubbers vervangen door alu blokken en nylon bussen)
- top mounts vervangen door de Baker BM versie(excentrische uniball camber/caster plates liggen klaar)
- 15" op circuit: Michelin S9A slicks of Michelin P2B Regenslicks
- 16" OZ velgen met straat banden: nu nog uniroyal Rainsport 1
Remmerij:
- voorzijde de klauwen en 288mm schijven van een 307 HDI icm Ferrodo DS2500 blokken
- achterzijde het remsysteem van een 205 gti 1.9 icm Ferrodo DS Performance blokken
- 23mm HRC
- Goodridge staalflex remslangen
- letterlijk complete remsysteem vernieuwd
Overig:
- OMP Rolkooi
- Sparco rev en Sparco sprint stoel icm L-tec Fia 6- en een 4-punts gordel
Op korte termijn is het nog de bedoeling om achteras aan te passen en aan de voorzijde 309 delen te monteren met beide als doel meet negatief camber te kunnen creeren.
Ook zal alles overgebouwd worden op een andere carroserie.