Dubbel moraal
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Dubbel moraal
Die vent in die Golf 1.1 met 1000 rondjes weet WEL waar de bochten liggen 

- Jeroen Watermulder
Wat deed je destijds dan bij mij in de auto?Dennis Cavallino schreef:Ik stap zelf alleen in bij onervaren rijders als ze me instructies laten geven, anders niet.

Alleen reed ik toch altijd wel een paar procentjes harder. Vooral het remmen deed ik dan later en agressiever. Neemt niet weg ik met passagier ook wel wat momentjes heb gehad. (of niet Fabian

Zoals altijd met dit soort dingen. Niet te lang over nadenken. Is met alles zo eigenlijk. Als je over alles nadenkt wat er eventueel zou kunnen gebeuren, dan kan je maar tot 1 conclusie komen. Jezelf opsluiten in een bunker en er nooit meer uit komen. Maar is dat ongeveer niet hetzelfde als dood zijn?
Simpel is het dus. Alles heeft een risiko, en het is aan de persoon zelf of hij / zij dat risiko wil nemen.
- Ayrton Jenna
Ik stap eigenlijk wel vaak in bij mensen, zomaar. Ook al ben ik een control freak valt het wel mee met zelf de controle willen hebben. Een keer heb ik nee gezegd, tegen één of andere engelsman in een evo
Ik wist hoe hij er de avond daarvoor had "bijgelegen" tijdens de ringacademy. Leek mij daarom niet zo'n goed idee toen Peter zei neee je MOET echt meegaan dat is pas een ervaring..

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ben nog nooit bij iemand ingestapt.. niet op de ring, niet op cpz.. nergens. Meestal rij ik zelf en heb daar dus "geen tijd" voor maarrrrrr zou het wel gaaf vinden om eens bijv. bij Dennis, Andre ofzo in te stappen.
- Dennis Cavallino
@Jeroen: mijn eerste meerijdrondje was met jou en dat blijft gaaf als herinnering. nog maar een keertje voor al diegenen die het nog niet eerder gehoord hebben:
Ik had toen zelf net een paar rondjes gereden met de 924 S. Jij reed in de Clio en ik wist dat je er veel reed. Dus ik op de passagiersstoel. Het rondje was erg leuk als eerste meerijdrondje ooit, maar toen kwam 't.
Wij in de Clio volledig dwars over (!) de hobbel bij Pflantzgarten, jij landde de clio, zette hem weer recht en driftte lichtjes rechts omhoog. Ik dacht: MOTHERFOK Jeroen kan rijden!!!
Na Schwalbenschwanz kwam jouw ultra droge opmerking, zoals alleen jij 't kan zeggen: 'Zo, dat ging maar net goed'.
Held
Ik had toen zelf net een paar rondjes gereden met de 924 S. Jij reed in de Clio en ik wist dat je er veel reed. Dus ik op de passagiersstoel. Het rondje was erg leuk als eerste meerijdrondje ooit, maar toen kwam 't.
Wij in de Clio volledig dwars over (!) de hobbel bij Pflantzgarten, jij landde de clio, zette hem weer recht en driftte lichtjes rechts omhoog. Ik dacht: MOTHERFOK Jeroen kan rijden!!!
Na Schwalbenschwanz kwam jouw ultra droge opmerking, zoals alleen jij 't kan zeggen: 'Zo, dat ging maar net goed'.
Held

- Dennis Cavallino
@Michel: Als je me ooit op een circuit ziet, tik je me maar aan he. 

- Laurens
Vorige week een aantal DF'ers een paar rondjes meegenomen was erg leuk om de reacties te zien. Mooiste was toen Joost donderdag meeging op het droog en na afloop klaagde over z'n nekspieren