Valt wel mee hoorJoost Hornman schreef:Is die test geschreven in de tijd van de E36, of is hij veel recenter? Er verdwijnen namelijk altijd wel wat paardjes in de loop der jaren, dus was het vroeger nog meer.

Valt wel mee hoorJoost Hornman schreef:Is die test geschreven in de tijd van de E36, of is hij veel recenter? Er verdwijnen namelijk altijd wel wat paardjes in de loop der jaren, dus was het vroeger nog meer.
Ik lees het ja. Met 230K op de klok nog 208 Pk's eruit persen.Valt wel mee hoor
Wanneer je puur die inlaatspruitstuk mod doet, wat gebeurt er dan, heeft iemand daar specs van?frank de jonge schreef:Ik moet zeggen na de M50 mod heb ik wel iets aan koppel verloren maar dat is absoluut niet veel.
Met die M3 krommers en uitlaatlijn heb ik die wel weer terug gewonnen.
Dat wil ik nu ook idd. Toerenbegrenzer omhoog staat ook op mijn lijstje. 216pk bij 295nm deed die van mij. Maar de 6500rpm is wat mager.yorick schreef:Mijn auto had op de bank bij verhoef 208 pk en 294 nm als maximum waarden. alles was toen standaard en met maarliefst 23000 op de klok. Na de m50 mod onderin behoorlijk aan koppel ingeleverd, maar bovenin (vanaf 4000 rpm) 1 rush tot aan de begrenser. Zou best een aantal toeren meer willen draaien want het vermogen houd niet op bij de 6500 rpm.
Roman S. schreef:Verbaasde mij ook nogal over de pk winsten die zon M50 mod op een 328 schijnt te geven.
Meeste resultaten zijn toch echt tussen de 220-240 beetje afhankelijk van de mods. Zijn dan wel allemaal 328i's met M50 inlaat + grotere throttle bodies + remap (en eventueel extra's).
frank de jonge schreef:7250 is nog goed mogelijk heb ik gehoord.
Heb is een M50 tot 10.000rpm zien gaan maar dat vinden die hydraulische kleppen vast niet fijn
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 42 gasten