Gekocht met 96.000km op de teller, inmiddels zo'n 148.000 na 2 jaar en een paar maanden.
Ik ben medebestuurslid van Nissan Club Nederland dus de passie voor het merk Nissan gaat vrij ver.
Ik heb nu iets minder dan een jaar geleden de Nordschleife ontdekt en inmiddels 25 rondjes gedaan.
Verder heb ik weinig zin om hier ellelange verhalen neer te pennen, ik moet al genoeg forums bijhouden

Ik ben benieuwd wat jullie van de wagen vinden, ik kocht hem zo:
Verder hoop ik hier genoeg tips en leuke verhalen te lezen over o.a. de Nordschleife. Ohja, voor zover ik heb kunnen zien ben ik de enige Primera rijder hier :banaan:
Hieronder even wat specs (er zijn meer maar dit zijn de belangrijkste/leukste):
1998 Nissan Primera SLX 2.0 16V (128 PK op de dyno, standaard blok, inmiddels 148 pk op de dyno zie modlijst onderaan)
18 inch Team Dynamics Drifz wielen
215/35/18 Falken FK-452 rubber
Intrax RS schroefset
veerpootbrug voor
4 pots 200SX S14 remklauwen voor
280 x 30mm geboorde remschijven voor
EBC Redstuff remblokken
DOT5.1 remvloeistof
6000K xenon
wat verlichtingszaken vervangen door LEDs
Primera SE chromen handgrepen buiten en binnen
Uitgebreid audiosysteem, gericht op SQ
Primera GT voor- en achterbumper
AutoR Satori skirts
Primera GT nokkenassen
Primera GT ECU
100% JDM (met JASMA badge) 4-2-1 spruitstuk
Magnaflow Street 14832 einddemper
Green Storm luchtfilter
Foto's:
De laatste foto is qua rijhoogte zoals ik er normaliter ook mee rijd. Op andere foto's is tijdens optrekken/remmen/bochten de vering wat uit positie. De laatste foto's is zoals hij daadwerkelijk is.